sobota, 20 września 2014

Przyleciał do mnie aniołek

 Na początku mam pytanie czy, któraś z was posiada bloczek akrylowy do pieczątek, który chciałaby wymienić na jakiś drobiazg odemnie? Bloczek jak najbardziej może być używany byleby się nadawał do użycia ;). Od jakiegoś czasu szukam takiego w internecie ale zazwyczaj jak już znajdę w jakimś sklepie to musiałabym przepłacić za przesyłkę... i stąd pytanie :) .

A teraz już właściwy post :).
Dotarła do mnie ostatnio paczuszka od Izabeli.
Na stronie Fb są prowadzone aukcje dla Nadii - nadal jest tam mnóstwo ślicznych rzeczy - ja wylicytowałam sobie aniołka, którego autorką jest właśnie Izabella, a moja siostra stado ślimaczków (3) - tych akurat nie sfotografowałam ponieważ Młoda jeszcze nie wróciła ze swoich praktyk na Malcie i zostawiłam jej przyjemności rozpakowania paczuszki.

 
Ponad to zdobyłam upominek dla najbardziej rozgadanej na blogu Izy :) ,
w skład której wchodziła taka śliczna torba na zakupy, gazetka o deq, ślimaczek ( w liściku była informacja, że dostaje go, żebym nie ukradła czasem siostrzanych ślimaków ;) ), poduszeczkę na igiełki, szydełkowego motylka i serwetki.


Dziękuje!


Miłej soboty - u mnie jest ona dość deszczowa ale i takie są potrzebne ;) chętniej w tedy zostaje się w domu i oddaje rożnym zajęciom :).

14 komentarzy:

  1. Ale fajowe prezenty! Ślimaczek wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne przesyłki, musiałaś być prze-szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Ciesze się że się podoba...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super prezenty! :) u nas na razie jeszcze słonecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ho ho ho! To jakby już na początku jesieni przybył do Ciebie Mikołaj z workiem przyjemności:-)
    Mam nadzieję, że uda mi się w końcu zamieścić ten komentarz. Już trzeci raz mnie wyrzuca internet... Słów brak. Czasem złośliwość rzeczy martwych (no chyba, że internet to coś żywego????) nadwyręża moje nerwy mocno:-)
    Co do bloczków do pieczątek. Z chęcią służę jedną sztuką. Nie wiem tylko czy zadowoli Cię jej rozmiar: 5 na 9 cm. Jeśli może być, daj proszę znać, wyślę w poniedziałek. Adres posiadam, o ile od Mikołaja ubiegłego roku się nie zmienił:-)
    Bloczek jest nowiutki, choć nieco tylko "podotykany" przez inne rzeczy w pudełku, w którym sobie leżał.
    Jest może niewielki, ale ja używam właśnie takiego, bo trafiły mi się takie dwa przy komplecie pieczątek, kiedyś w Netto. Stąd właśnie mogę drugi odstąpić. Przyznam, że najczęściej używam do pieczątek okładki płyty CD, choć wtedy trzeba docisnąć pośrodku pieczątki, okładka wszak miękka jest nieco. Używam też okładki od baaaardzo starej kasety magnetofonowej (rzecz, której dziś młodzież już nie zna, a ja znam:-) Nagrywałam jak szalona! Choć w sumie dalej czuję się chyba młodzieżą:-)). A do pieczątek - borderów - szlaczków używam plastikowej linijki. Przyklejam pieczątki także do starej karty kredytowej. Też trzeba docisnąć całość w kilku miejscach.
    Niestety same bloczki są... no może nie to, że strasznie drogie, ale jednak przy wietrze w portfelu zawsze wolę wydać pieniądze na papier, etc. niż na bloczek.
    No to się nagadałam!
    Pozdrawiam weekendowo!
    O! Internet nie przerwał mi. Ufff! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super paczuszki :) Piękna zawartość :) Bardzo podobają mi się te ślimaki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna paczuszka, a ślimak faktycznie obłędny!
    Co do bloczku nie wiem niestety o co chodzi, a tzn że pewnie go nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku, ile cudeniek. Świetne wszystko, a tą torbę to bym Ci skradła:))) Bloczka nie mam niestety, ale trzymam kciuki za owocne poszukiwania.
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezenty. ślimak skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę jakie piękności dostałaś;)
    Ja to nawet nie mam pojecia o jakim breloku mówisz;)
    Miłej niedzieli;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny anioł :)... Dobrej... niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no proszę jak prezentowo u Ciebie:) super podarki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne prezenty, a ślimaczek słodziaczek :))

    OdpowiedzUsuń