piątek, 19 września 2014

Podaj Dalej x 3

Udało mi się nareszcie zrealizować kolejny etap Podaj Dalej .
Dziewczyny zapisały się jeszcze przed wakacjami.
Poleciały do nich takie drobiazgi - mam nadzieje, że się przydadzą i, że dotarły szczęśliwie.

Zakładki zdobione transferem, dwustronne :



Oraz zestawik podkładek :




Do tego oczywiście coś słodkiego i umilającego jesienne wieczory :).
Tak prezentowały się poszczególne paczuszki :



Paczuszki poleciały do Kasi, Marty i Mileny.

I tu ponownie zapraszam chętnych do otrzymania odemnie drobiazgów w ramach zabawy Podaj Dalej
Zapisywać się można TU - tam również wszelkie informacje dla jeszcze nie wtajemniczonych w zabawę :) .

13 komentarzy:

  1. Wspaniałe zakładki, melancholijne i jesienne, a może raczej zimowe w klimacie. W ogóle piękne "podaj dalej", bo i podkładki przednie. Owe "hej na ludowo!" podkładki, w czarno - białej kolorystyce wspaniałe, a i okrągłe przypadły mi do serca kolorystyką.
    Poranne pozdrowienia! O, to już prawie dziesiąta, to jednak pozdrowienia ze środka dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestawiki, w sam raz na jesienne wieczory! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne szczególnie ta dmuchawcowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne paczuszki, na pewno sprawiły wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne... Najśliczne zakładki :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestawik doleciał do mnie w całości :) Podkładeczki i zakładka jak najbardziej się już przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te czarno białe podstawki i zakładki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cuda!!! Te zakładeczki są świetne! Jestem zachwycona. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to masz utalentowane rączki! Te ostatnie podkładki są moje ulubione:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne prezenty wysłałaś :)

    OdpowiedzUsuń