piątek, 5 września 2014

Pierwsze kroki do jesieni

Nareszcie przyszła :) powoli, nieśmiało
narazie delikatnym porannym i wieczornym chłodem
oprószona pierwszymi liśćmi.
Idealna by siąść w ulubionej kafejce przy dobrej kawie w towarzystwie koleżanki lub książki

 Rozkoszować się spacerami w śród coraz bardziej kolorowych drzew
jakąś zaciszną uliczką parku :) .


Czas wyciągnąć ulubiony dzbanuszek do parzenia pysznej sypanej herbatki 
i uzupełnić zapasy - ja ostatnio zakupiłam bardzo dobrą, delikatną zieloną herbatę z porzeczką.
Nie przepadam za mocno owocowymi ale sama zielona bywa nad to mdła, więc w wydaniu zielono-owocowym odnajduję się idealnie :)


A jak tam Wasze przygotowania do jesieni? Bardziej kawa czy herbata ?
Spacery czy koc i książka ?
:)

13 komentarzy:

  1. Kawa i tylko kawa przez cały rok a do tego dobra książka.
    Dla mnie jest jeszcze lato - pogoda cudowna - jeszcze nie myślę o jesieni. Owszem jest piękna - drzewa , liście itd , ale nie przepadam za nią . Dla mnie to żal za latem. Depresja . Szybko robi się ciemno , plucha. Zakładam coraz więcej na siebie a tego nie znoszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo... to ja odwrotnie...herbatka! tylko i wyłacznie,kawy nie piję wcale ale to wcale! Spacerki sa ok, ale ja tam wole książkę i? bardzo ale to bardzo cieplutki kocyk, zawsze może byc kołderka:) uwielbiam ciepełko,ciszę po dniu spedzonym z dzieciaczkami.... a jak nie książka to głupotki w swoim kąciku poczyniam:)
    Dla mnie nie ma jeszcze jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kawa od rana do nocy w przerwach herbata , ale kawa rządzi. Ta z pierwszego obrazka od razu spowodawala wycieczkę do ekspresu :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też kawa rządzi, ale wieczorkiem herbatka jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kawa, kawa, kawa :) ale i herbaty, zwłaszcza swojskie mieszanki ziołowe :)
    książka, koc, kominek, robótki jednak naj naj :) :)
    oczywiście wszystko dopiero późną nocą, gdy dzieci pójdą spać :)
    a w ciągu dnia spacery...nawet w deszczu...a nawet PRZEDE WSZYSTKIM :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. kawa, herbata, spacery i wieczorny film pod kołdrą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej koc i książka, wieczorami filmy i zdecydowanie herbatka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesień, książka, dobry film, czasem kawa czasem herbata, w tym roku czeka mnie jesień inna niż wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. onienienie, lato niech nas tak szybko nie opuszcza! Chociaż faktem jest, że jesień też jest piękna... ale nienawidzę takich szarych dni, gdy liście już opadną, jest zimno i nie ma żadnych kolorowych akcentów...
    Ja tam wolę herbatę - kawę wypiję raz na ruski rok :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już dziś wypiłam dwie pyszne kawy, jesień zaczyna sie pięknie, złoto, nie mogę się doczekać wypadów na grzybki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kawa pazona w pracy, a w domu koc, piec i kawa mietowa, rozpuszczalna z mlekiem...
    Dopoki pogoda bedzie jak teraz wytrzymam ale jak nadejda znowu deszczowe czasy to nawet woski pachnace nie pomoga ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. ale kawa...:) Fajnie tu jest u Ciebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń