czwartek, 18 września 2014

Pachnąca przesyłka - Yankee Candle

Kiedy pani na poczcie wydawała mi paczuszkę spytała co to takiego bo aż przez kopertę pachnie
- i już wiedziałam :)
To moje wyczekiwane woski Yankee Candle.
Zamówienie złożyłam w niedziele popołudniu, a w środę paczuszka już u mnie była :).

 Zamówiłam cztery zapachy w tym dwa podwójnie. Jeden zapach wzięłam w wersji "słoiczka" i ten niestety się ciut nadkruszył.

Odrazu oczywiście otworzyłam jedną babeczkę - nie mogłam się zdecydować, którą wypróbować ;p - i o tym zapachu pierwszym Wam coś niecoś napiszę :).

NOVEMBER RAIN

"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: drzewo cedrowe, szałwia, cytrusy oraz bursztyn."

Zapach bardzo ciekawy, świeży. Z początku myślałam że jednak mi nie będzie pasował ale już po kilkunastu minutach przekonałam się do niego a po godzinie zakochałam! Mnie osobiście kojarzy się z eleganckim, jasnym mieszkaniem oraz z równie eleganckim i przystojnym mężczyzną w tym mieszkaniu :). Więc zapach nazwała bym męskim co mi bardzo odpowiada bo lubię te nuty zapachowe. Myślę, że może też przywodzić na myśl chłodny, jesienny deszcz,
Jest umiarkowanie intensywny, w pomieszczeniu utrzymuje się przez jakiś czas ale mógłby dłużej ;)


Już nie mogę się doczekać poznania kolejnych zapachów, które już teraz możecie zakupić TUTAJ.
Ja na pewno jeszcze przed świętami porządnie uzupełnię zapas o zapachy zimowe :).

11 komentarzy:

  1. lubię czytać opinie na temat kosmetyków, bo choć nie wszystkie mi odpowiadają to wolę o produkcie wiedzieć coś niż nic:)
    a tak na marginesie- ciekawa jestem jak pachnie bursztyn? pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęciłaś mnie bardzo do tych zapachów. Już mi cudnie pachnie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już czuję zapach :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna paczuszka :) Ja mam to szczęście, że mam możliwość zakupienia wosków stacjonarnie w swoim mieście, więc wiem że nie dojdą do mnie pokruszone i zniszczone :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie obraziłabym się gdybym taką dostała:D

    OdpowiedzUsuń
  6. November rain to mój ulubieniec :) Mam małą świecę :) I 2 woski :D Pachnie bardzo męsko! Amber moon paliłam dzisiaj! Kojarzy mi się z marchewkowym ciastem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. November rain bardzo go lubię, przyjemny zapach większość wosków yankee lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusisz tymi cudownościami, oj kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam, że ten November rain chciałam kupić już rok temu, ale akurat nie było :P przypomniałaś mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tydzień temu kupiłam sobie 4 duże świece zapachowe w IKEI i mam nadzieję, że w czasie palenia będą tak samo ładnie pachniały jak teraz :-)

    OdpowiedzUsuń