niedziela, 14 września 2014

Niedzielna herbata w kwiatach

Coś na niedziele - na rano, popołudnie i wieczór :)
Niezwykła kwitnąca herbata.

Niedawno dostałam od kuzynki taki śliczny dzbanuszek z podgrzewaczem i kilkoma kulkami wspomnianej herbaty - każda z nich "kwitnie" inaczej.
Ta widoczna na poniższym zdjęciu rozwinęła się do trzech kwiatków połączonych ze sobą łodyżką.
Jest nie tylko smaczna i można ją zaparzyć trzy razy ale do tego sam proces parzenia i powolne rozwijanie się herbacianej kulki to niesamowity spektakl :) .
A do tego jak uspakajający!

Polecam zarówno na spotkania w gronie znajomych lub rodziny
jak i na czas, który poświęcamy tylko dla siebie.

 Mam jeszcze kilak tych kuleczek , jestem ich bardzo ciekawa, a obecna pora roku sprzyja odpoczynkowi przy tym pysznym, aromatycznym towarzystwie :)

10 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś, jakieś 2 kulki i też mi się podobał efekt i ich rozwijania i tego jak wyglądały po rozwinięciu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj na imprezie rodzinnej pierwszy raz widziałam jak rozwija się taka kulka, faktycznie - niesamowity spektakl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam takie kuleczki, ale jeszcze ich nie zaparzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam o takim cudzie, świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam w sklepie. Zaciekawiłaś mnie :) Muszę kupić :)
    PS. Zapraszam na wyjątkowe jesienne candy!!!!

    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś tą herbatkę :) fajny efekt, gdy się kwiatuszek tak powolutku otwiera.. no ale potem jak ta herbatka smakuje.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze dla mnie to nowum ale nie powiem zaciekawiłaś mnie:) zazdroszczę takiego cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo ciekawie,a gdzie takie kulki z dzbankiem można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy taki dzbanuszek, lubię herbatę, chciałabym coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, znam te herbatki! Rozkwitanie kwiatu w czasie pazenia to na prawde piekny widok i smakowite herbatki!
    Co do dzbanuszka tez bym chciala se taki sprezentowac!

    OdpowiedzUsuń