środa, 24 września 2014

Kreatywna destrukcja czyli "Zniszcz ten dziennik"

Jakiś czas temu Mała Ichi zamieściła u siebie post o tym cudeńku:


"Zniszcz ten dziennik"
to książeczka z zadaniami jak kreatywnie zniszczyć dziennik :).


Pole do popisu jest naprawdę szerokie a interpretacje bardzo elastyczne :) .


Nie mogłam się powstrzymać - musiałam go mieć ;)


A tak zaczęłam swoje czynności twórczo destrukcyjne :


Spotkałyście się już z tym? A może macie już swój?
Co myślicie w ogóle o "czymś takim" ?


13 komentarzy:

  1. nie słyszałam, ale projekt wydaje się ciekawy, czekam na dalsze Twoje wpisy z tym związane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze słyszę o takim dzienniku :) czekam na kolejne informacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale czas nie słyszałam ale bardzo bym chciała

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie,ja się nie spotkałam i chyba jest za wczesnie rano,żeby skumać dokładnie o co chodzi;)))
    Nieważne,chętnie poznam Twoje wpisy w tym dzienniku;)
    Miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz widzę wygląda ekstra

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa! To można gdzieś kupić? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze słyszę :) Wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na kolejne odsłony, zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna rzecz! Pierwsze widzę, choć gdy byłam młodzieżą to były takie wynalazki wydawane przez Naszą Księgarnię chyba, dla dziewczyn = nastolatek. Też było wesoło i kreatywnie. Przyjemnej zabawy życzę! I oczywiście POKAZUJ POKAZUJ co tam naskrobiesz, namalujesz, nabazgrolisz:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze słyszę, ale to niezłe jest..... daje kopa do działania :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sprawa :) Niedawno kupiłam. Mimo, ze nie mam juz "nastu" lat, bawię się świetnie. Fajny, kreatywny projekt :) Zastanawiam się tylko nad stroną "Tu mozesz umieścić martwe robaki" :D No nic, będziemy kombinować :D

    OdpowiedzUsuń