środa, 3 września 2014

Kocia wymianka

W zeszłym miesiącu zapisałam się na iście mrrruczącą wymiankę u Ani
tematem przewodnim był zacny ród koci :)
Moją parą była kgosia

Odemnie poleciał taki zestaw :
- koci świecznik zdobiony transferem, przecierany

oraz
- zakładki - równie kocie
- słodkości, kawkę, herbatkę
-przydasie - serwetki, naklejki
- przysmaki dla koteczka
- i coś kosmetycznego (kto śledzi bloga wie, że ostatnio trochę się w tej dziedzinie zaczęłam bawić )


Ja natomiast otrzymałam śliczne wyszywane rzeczy 
- obrazek (genialny kociak! stoi na półce z książkami :) )
- zakładkę ( już ma swoje miejsce w aktualnie czytanej lekturze)
- piękną kocia kartkę
- filcowego kociaka ( z przykrością zawiadamiam o tym, że pewnej sierpniowej nocy został nikczemnie skradziony z półki i przywłaszczony przez nie jakiego Cezarego Kota...wymemłany... i trochę nie wygląda juz tak pięknie ;( ... wstrętne moje kocisko )
- drewnianego zielonego kotka ( ten jeszcze żyje, został przeniesiony na wyższą półkę, nie jest tez z tak kuszącego filcu...)

Ponad to były jeszcze:
-serwetki
- kocie naklejki
- słodkości
- kocie przysmaki dla Czarka i Mali

Dziękuje mojej parze i organizatorce !

13 komentarzy:

  1. Koci świecznik jest piękny :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. koci świecznik rewelacja:) no i super prezenty dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzę uwielbiasz wszelkie kocie wymianki;)
    To co zrobiłaś jest kapitalne.Świecznik pierwsza klasa,zakładki również superowe.
    Oczywiście prezenty,które otrzymalaś też są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne prezenty sobie sprawiłyście :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała wymianka, cudne rzeczy stworzyłyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha podoba mi się jak opisałaś "kradzież" filcowego kota :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie "kradzieże" filcowych rzeczy tez znam.... :D Bardzo Ci dziękuje za prezenty, świecznik jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna wymianka!
    Biednemu filcakowi sie dostalo, ale nadal sliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Ci dziękuję za udział w wymiance. Wspaniałości poczyniłaś i wspaniałości dostałaś. Ten koci świecznik urzekł mnie bardzo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo miła wymianka :) Twoje kocurki neizwykle ciekawe. Ściskam mocno i dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Cottoni

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udana wymianka, piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń