wtorek, 23 września 2014

Home Sweethome

Ostatnio sprawdzałam kolejny zapach z zakupionych prze zemnie wosków :)

HOME SWEET HOME


"Limitowana edycja wosku Yankee Candle w kształcie słoiczka z aromatycznej linii zapachowej. Wyczuwalne aromaty: cynamon, herbata oraz korzenne przyprawy."



Wosk, który najmocniej pachniał przez folię, a wcześniej już przez kopertę. Wyraźnie wyczuwalne nuty cynamonu i przypraw choć herbaty ja osobiście w nim nie czuje :) . Podczas palenia  zapach jest intensywny, jednak ta intensywność z czasem zanika. Z początku miałam wątpliwości czy nie będzie to zapach zbyt duszący jednak na szczęście się taki nie okazał.
Zapach z kategorii ciepłych. Na pewno najlepszy będzie w okresie zimowym ;)

Można go zakupić TU

P.S. przypominam o rozdaniu :)

5 komentarzy:

  1. mnie nie pociagaja zadne swiece czy woski,dlatego tez nie rozumiem zachwytu nad nimi.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie woski juz od conajmniej trzech lat sie zadomowiły-a w sumie całkiem niedawno pojawiły sie na róznych blogaskach- jest tyle rózniastych zapachów, że faktycznie kazdy znajdzie ten wyjatkowy zapach dla siebie- u mnie ostatnio jest w kominku słodka truskawka. w papierku pachnie tak jakby ciutke duszaco- ale w pokoiku zapach boski....

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zapachy są najlepsze na zimowe wieczory :-)

    OdpowiedzUsuń