niedziela, 3 sierpnia 2014

Tabletki UROintima ŻurawinActive

Miną tydzień odkąd rozpoczęła się kampania.

Na pierwszy żut pójdą tabletki z żurawiną.
Biorę je codziennie i mam nadzieje, że faktycznie profilaktyka przyniesie dobre efekty ;) .

UROintima ŻurawinActive

Co pisze producent:

"ŻurawinActivTM to specjalistyczny preparat przeznaczony dla osób dbających o prawidłowe funkcjonowanie układu moczowego.

Preparat uzupełnia dietę w wysokiej jakości ekstrakt z owoców żurawiny wielkoowocowej standaryzowany na 40% zawartości proantocyjanidyn (PAC), co odpowiada 36 mg PAC w jednej kapsułce."



"Zawarty w produkcie ekstrakt z liści szałwii lekarskiej URSOLIA® jest źródłem bioaktywnego kwasu ursolowego posiadającego szerokie spektrum działania na organizm człowieka, w tym na układ moczowy. Badania potwierdzają, że URSOLIA® szybko się wchłania i zaczyna działać antyoksydacyjnie wspomagając drogi moczowe.
Dodatkowo kompozycja ŻurawinActiveTM została wzbogacona o witaminę C, która wspiera naturalne mechanizmy obronne organizmu, w tym układu moczowego.

Dla kogo
Dla osób, które zawczasu chcą zadbać o prawidłowe funkcjonowanie dróg moczowych."

Moja opinia :
- tabletki nie są może najmniejsze ale też nie są na tyle duże by źle się je przełykało, są do tego powlekane
- o działaniu ciężko powiedzieć bo jest to suplement diety, który zażywamy nie tylko w przypadku infekcji ale i profilaktycznie
- nie zauważyłam  jakiś skutków ubocznych

Cena:
około 11zł

6 komentarzy:

  1. Akurat nie wierzę wszelkim suplementom, dla mnie to zwykłe naciąganie. O wiele lepiej podjadać żurawinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zażywam takich tabletek, więc o ich działaniu nic nie powiem, ale na pewno warto jeść żurawinę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ja jestem z tych osób że jak nie mam żurawiny w pobliżu to na pewno skosztuję - DZIĘKI ;))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak jak przedmowczynie lubie jesc zurawine lub pic sok zurawinowy badz hetbatke. Z tabletkami nigdy nie mialam do czynienia, ale kto wie? Moze warto sprobowac?

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety suplementy do mnie nie przemawiają... nie lepiej kupić w sklepie żurawinę ? Zawsze to jest naturalny składnik a nie chemia..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię herbatki żurawinowe, ale czasami niestety są za słabe, więc tego typu suplement zawsze może sie przydać :)

    OdpowiedzUsuń