niedziela, 24 sierpnia 2014

Próbka od Yodeymy i Much kontra Cezary

Jakiś czas temu trafiłam na informację o możliwości zamówienia bezpłatnej próbki perfumy YODEYMA.
Wystarczy się za rejestrować i wybrać jedną z dostępnych próbek - są i męskie i damskie.
Próbki mają aż 15 ml i naprawdę są darmowe. Czas oczekiwania od tygodnia do 3  tygodnii ale docierają :).

Ja moje oddałam koleżance ponieważ okazało się , że zapach , który wybrałam nie jest "dla mnie".
Ładny ale pasuje bardziej do niej.
Jedyny minus to właśnie to , że wybieramy "na oko" i po opisie. Ale ona z kolei tez zamawiała i trafiła idealnie w perfumę dla siebie.



A tu jeszcze zdjęcie Czarka polującego na Mucha 
( nie mylić z muchą :P Much jest dużo mniejszy i sprytniejszy ;) )


U mnie dziś deszczowo, a to znaczy że wychodząc z domu nie długo wypróbuję w końcu moje kalosze ^^.
Długo nie nosiłam takowych i nie podobały mi się te dziwne modne ostatnimi laty - ale znalazłam na allegro proste czarne, z wyciąganym ocieplaczem i delikatną wstążeczką-kokardką.
Zakupiłam je głownie w celu wyjazdów do taty i spacerów po lesie z moją ukochaną psinką
ale chyba dziś się skuszę bo jeszcze nie miałam okazji w nich wyjść ;).

Miłej niedzieli - deszczowej, idealnej dla kocyka, herbaty i książki ;).

11 komentarzy:

  1. Ja też zamówiłam :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spojrzę na te perfumy :)
    A Cezary złapał w końcu tego mucha? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polowanie wygląda rewelacyjnie :) Udało mu się chociaż?? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, moja Frocia też wszędzie wejdzie aby zdobyć jakąś muchę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz taki wysoki drapak? :D
    Ja miałam piękną niedzielę - byłam pierwszy raz na spływie kajakowym :D a rozpadało się dopiero jak już wracaliśmy do samochodu :) a teraz świeci słonko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to i ja jutro sprobuje czy jest jeszcze mozliwosc zalapania sie ;) pochwal sie wizualnie kaloszkami. Sama szukam jakis zeby miec na spacery z psem i do pracy jak jest taka paskudna pogoda jak dzis...

    OdpowiedzUsuń
  7. Również zamówiłam sobie próbeczkę...już jakieś dwa tygodnie temu. Jestem ciekawa czy dojdzie i jaki zapach będzie na "żywo" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o zapachy to muszę je najpierw przetestować,nigdy w ciemno nie kupuję...
    Cezary to tak jak mój Agres wszędzie wejdzie,zdjęcie świetne,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś widziałam kota, który chciał przejść przez tak uchylone okno i utknął - tyłek miał za gruby ;)

    OdpowiedzUsuń