sobota, 23 sierpnia 2014

Nowe życie starej torebki i Mój Ogród

Nareszcie zajęłam się okładką mojego Art Journalu.
A wszystko zaczęło się od starej torebki ze skóry ekologicznej, którą od dwóch dni zapominałam wynieść na śmieci :) .
W tym czasie chodziłam, myślałam, kombinowałam, przymierzałam ... z czego by tu zrobić tą okładkę...
I tak nagle wpadłam na pomysł by wykorzystać jeszcze do czegoś nieszczęsnego rupiecia.
Pocięłam, pokleiłam i jest !
Prosta - może z czasem coś jeszcze się na niej zmieni - i, mam nadzieję, chroniąca dobrze wnętrze :
eko- okładka


Zostawiłam szlufki tak by kiedyś można było za instalować zapięcie - może wstążkę a może jakąś kłudeczke?


A teraz kolejna próba (już trzecia!) wpisu do Art Jurnalu :
Mój Ogród.

Z tym tematem spotkałam się w jednej z książek fantasy jaką czytałam parę lat temu 
- "Zakon Krańca Świata" M.L. Kossakowskiej -
i od tamtego czasu co jakiś czas "wchodzę" do mojego "Ogrodu", żeby odpocząć i się wyciszyć.


Z tego co wyczytałam później, jest to również sposób wykożystywany w technikach relaksacyjnych.


Mój Ogród jest bardzo prosty i minimalistyczny - wzgórze, łąka i ogromne drzewo.
Wiatr, niebo i chmury.
Cisza.
Nic oprócz szumu wiatru, czasem deszczu czy burzy tam nie słychać.
Nie ma świerszczy nie ma ptaków - nic co by mnie rozpraszało...


A jak wygląda wasz ogród ?



10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna okładka :) Fajnie, że stara torebka jeszcze się do czegoś przydała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moj wymarzony ogrod ma duzo wszystkiego i jest rozczochrany. Obok bzu rosnie jasmin, lipa i wiele pachnacych drzew.Wszystko to jest w lesie brzozowym ze starymi jodlami....

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Fajna okładka :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z torba świetny.Zrobiłaś bardzo fajny notes.
    Ja trzymam stare torby,bo nie wiadomo kiedy przydadzą się uszy,zamki, zapinania,albo nawet sam materiał;)
    Wpis cudowny,jestem pod wrażeniem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł:) piękny wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny pomysl z ta okladka!

    Co do ogrodu moj wygladalby identycznie jak Twoj z ta roznica, ze ja musze miec spiewajace ptaki i swierszcze! Nie wyobrazam sobie ogrodu bez nich!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, że zagospodarowałaś tę torebkę zamiast jej wyrzucić, wyszło cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł na okładkę z nieużywanej torebki jak najbardziej trafiony,wygląda świetnie .
    Twój tajemniczy ogród wyciszony i troszeczkę smutny,dobrze jest czasem wpuścić jakiegoś skowronka,by umilał nam życie,oczywiście pod warunkiem że kociaki go nie wypłoszą....:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł z tą okładką :)
    Jak chcę się wyciszyć to idę połazić po moim prawdziwym ogrodzie ,albo czasem sie zdarzało że byłam poza domem i w myślach w nim przebywałam żeby odpocząć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń