wtorek, 12 sierpnia 2014

Kot i Jaszczurek

Nowa ulubiona baza do spania Cezarego




12 komentarzy:

  1. nieźle, to sobie znalazł miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie mu tam ciepło,a i kolegę ma blisko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciepło od żarówki, więc czemu nie skorzystać? Mój też lubi takie miejscówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaaa, ale jaszczura :D czadowo poplamiona :D
    a koty są chyba ciekawe takich mniejszych stworzeń... ja to mam w domu psa, kota i 2 świnki morskie. I wygląda to tak, że te większe zawsze bardziej się interesowały mniejszymi... ale żeby nie zrobiły sobie krzywdy, pilnowaliśmy ich.
    A teraz doszło do tego, że pies nie podejdzie do kota bo się boi, a kot do świnek haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cezary czarny diabełek pilnuje ,żeby się jaszczurka nie uwolniła,bo wtedy by musiał się z nią pobawić :)
    Jaszczurka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna jaszczurka :) Cezary widać lubi takie miejscówki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lola spi na akwarium i bardzo lubi pic wode rybna.

    OdpowiedzUsuń
  8. mój św pamięci Czarek łowił rybki z akwarium, bo nie było pokrywy na nim, siedział tam całymi dniami ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne kocisko <3 :) Sama mam dwie kocice Frotkę i Franię i w sumie śpią tam, gdzie jest mięciutko i cieplutko, czyli oczywiście najlepiej w pościeli:D A jak już Pańcia z Pańciem wstaną i łóżko pościelą, to zostaje kocyś na parapecie przy oknie i lubią też spać w transporterach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie razem wyglądają i dobrze, że jaszczurka ma pokrywę w razie jakby kotek chciał się bardziej zaprzyjaźnić :D

    Podziwiam hodowle, bo ja to tylko zwinki lubię, a reszta już jakoś tak mało przyjaźnie mi wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż za para :) Piękna jaszczurka!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny jaszczurek - kota ciągnie do ciepła :)

    OdpowiedzUsuń