sobota, 30 sierpnia 2014

kosmetyki APIS

Ostatnio udało mi się załapać na blogu
do testowania kosmetyków APIS

Przybyła do mnie tajemnicza paczuszka ...

... a w środku znalazłam:
  1. Szampon Błotny z minerałami z Morza Martwego
  2. Płyn do kąpieli i pod prysznic z minerałami z Morza Martwego
  3.  Sól krystaliczną z Morza Martwego 

 Żeby nie zniechęcać Was ilością tekstu jedna recenzja na jeden dzień :)
Dzisiaj
Szampon Błotny z minerałami z Morza Martwego
Od producenta :
 "Dzięki odpowiednio dobranym unikalnym składnikom bioaktywnym: zmineralizowanemu czarnemu błotu i soli krystalicznej z Morza Martwego, ekstraktu z awokado, aloesu, kolagenu i protein jedwabiu, dostarcza skórze i włosom substancji niezbędnych do prawidłowego metabolizmu. Działając wewnątrz włókna włosów wzmacnia, intensywnie regeneruje, odżywia i zapobiega ich wypadaniu."

Moja opinia :
Mam dość mieszane uczucia. Pop pierwsze co na pewno to duża poręczna butelka. Sam szampon jak dla mnie za słabo się pieni - mam krótkie włosy a muszę go całkiem sporo używać. Do tego zaraz po spłukaniu mam wrażenie jakby włosy były sztywne. Po wysuszeniu jednak ten efekt znika i pozostają całkiem przyjemne, łatwe do rozczesania i gładkie. Zapach szamponu tak pod czas użycia jak i potem włosów - neutralny. Co do wypadania - faktycznie jakby mniej wypadały - używam go jakiś tydzień, więc może później efekt będzie bardziej zauważalny).



4 komentarze:

  1. Nie spotkalam jeszcze szamponu z blotem, ale w afryce podobno myja sie blotem, wiec moze cos w tym jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest w szoku :) Szampon i błoto ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, całkiem fajny, nie pieni się obficie, bo pewnie nie zawiera SLS`ów, tak myślę, ale najważniejsze, że jesteś zadowolona z efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To u mnie by się ten szampon nie sprawdził - mam długie włosy i nienawidzę niepieniących się szamponów :P

    OdpowiedzUsuń