czwartek, 31 lipca 2014

Wymianka z Joanną

Jakiś czas temu moją parą w jednej z wymianek była Joannka, dostałam w tedy od niej między innym cudny pierścionek... niestety mam palce jak patyczki i okazał się za duży - nie szkodzi bo uszczęśliwił moją przyjaciółkę :).
Ja jednak byłam tak zachwycona tym cacuszkiem, że zebrałam się na odwagę i spytałam Joanny czy zechciałaby zrobić jeszcze jeden, tym razem podałam już konkretny obwodzik moich patyczków.
Poprosiłam tez by zamiast kamyczka piasek pustyni był to koralik pył księżycowy (bardziej w moim typie) i co by był drobniejszy ( pamiętamy o moich drobinkach a nie palcach ;) ).

W zamian za proponowałam zrobienie podkładek.
Joannka zgodziła się i poprosiła o motyw kawowy.
Tak się prezentują :



Mam nadzieje, że się spodobają i nie rozczarują.
Do mnie przybył nareszcie mój wytęskniony  pierścień.
Jest śliczny, pasuje idealnie i pięknie się skrzy drobinkami (kamyk noc Kairu).


Dziękuje !


10 komentarzy:

  1. Pierścionek niesamowity, nie dziwię Ci się, że tak bardzo chciałaś go mieć :) Podkładki świetne, bardzo fajny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, pierścionek robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, super wymianka, pierścień masz cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. same śliczności - obu Wam wymianka się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkładki piękne.. a pierścionek prezentuje się wspaniale na twoich zgrabnych paluszkach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne podkładki za piękny pierścionek.
    Jak widać wymianka bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkladki tak jak pierscionek sliczne! Takie podkladki sama chcialabym miec

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cuda! Podkładeczki bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkładki piękne ,a pierścionek wygląda bardzo dostojnie na Twojej dłoni.
    Myślę że wymianka wyszła wspaniale dla Was obu.

    OdpowiedzUsuń