wtorek, 1 lipca 2014

Wakacyjne Candy

Wakacyjne Candy do 31.08.2014r.

Przygotowałam dla Was trzy zestawy
- czyli będą wylosowane trzy osoby.

1. miejsce - książka M.Wojciechowskiej "Kobieta na krańcu świata" i kolorowa letnia bransoletka
oraz  prosto z Grecji:  
lawendowe mydełko z naturalnych olejków
naturalny pumeks 
perfuma w kremie zamknięta w małej greckiej amforze

2. miejsce - książka M.Wojciechowskiej "Kobieta na krańcu świata" i kolorowa letnia bransoletka
oraz prosto z Grecji
oliwkowe mydełko z naturalnych olejków

3. miejsce - książka M.Wojciechowskiej "Kobieta na krańcu świata" i bransoletka z Onyksów


(rozdanie dla osób prowadzących bloga)
Kto chętny ten wyraża chęć wzięcia udziału w komentarzu + pisze o swoim wymarzonym miejscu, które chciałby odwiedzić opisując dlaczego :).
Miło będzie jak umieścicie banerek na swoim blogu (nie na FB) .
Moje regularne gaduły, które będą chciały wziąć udział mają +1 głosik.
EDIT: i niestety zapomniałam ale wysyłka na terenie polski - może być do rodziny czy znajomych zwycięzcy

ZAPRASZAM! 
:)





51 komentarzy:

  1. Pierwsza!!!! Bardzo chętnie się zgłaszam. Moje wymarzone miejsce to Stany. Różnorodność- parki narodowe i drapacze chmur :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuje sie bardzo chetnie na trzeci zestaw , moze byc nawet sama ksiazka.
    Jestem w Grecji ponad 20 lat i jeszcze na Krecie nie bylam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa, zapomnialam o wymarzonej podrozy. Ciagnie mnie do Wloch, tyle slonca, piekna , starych miast, kamieni, przystojnych Wlochow mowiacych tym erotycznym jezykiem ( to ostatnie z przymruzeniem oka, oczywiscie). Ale tak naprawde to az wstyd , ze jeszcze tej Grecji nie widzialam , wiec chetnie i ja bym zwiedzila.

      Usuń
  3. Ależ zrobiło się wakacyjnie... Zabawę zostawiam dla innych:) Nagrody wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super nagrody:0 jasne, ze się zgłaszam:) ja bym chciała odwiedzić Hiszpanię - uwielbiam ich język:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne fotki!! wieczorem napiszę epopeje do candy, teraz tylko banerek zamieszczam ;)

    Posłałam Ci mala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK, więc miejsce które chciałabym odwiedzić. We Włoszech byłam. Zwiedziłam Rzym i Pompeje, zobaczyłam Wezuwiusza i nie tylko, ale to co mityczne i najbardziej tajemnicze zobaczyłam.

      Teraz chciałabym zwiedzić Grecję. Mityczne Ateny, Kretę miejsce "zamieszkania" Minotaura, Olimp i wszystkie te mityczne zakamarki... To byłoby coś pięknego, tak samo jak zwiedzenie tych paru mitycznych miejsc we Włoszech. Takie coś zostaje na zawsze w pamięci!!!

      Usuń
  6. O jakie genialne candy, lubię czytać o podróżowaniu ;) wobec tego z wielką chęcią się zgłaszam!
    Moi dziadkowie bardzo dużo podróżowali. O wszystkich wyprawach mi opowiadali, ale mnie najbardziej urzekły opowieści o Malediwach. Po ich wysłuchaniu, z zachwytem oglądałam zdjęcia i pocztówki. Miałam setki pytań, na które oni odpowiadali z niesamowitą pasją.
    W Malediwach interesuje mnie wszystko, ale najbardziej ich otoczenie: mam na myśli florę i faunę. Malediwy wydają się takim rajskim zakątkiem rodem z reklam czy filmów: nic nie musisz robić, tylko podziwiać kolorowe rybki, pływać z nimi i je karmić, albo leżeć pomiędzy palmami kokosowymi na hamaku i popijać drinka, delektując się otaczającym białym piaskiem i niezwykłym oceanem. Ah, no i te domki na wodzie... coś pięknego! Ostatnio wyczytałam gdzieś, że raz na jakiś czas plaże "świecą się" nocą na niebiesko - przez jakieś żyjątka ;)
    niestety ubolewam nad tym, że zapewne za jakiś czas te niesamowite wyspy znikną... no i że taka wycieczka w tamte strony byłaby niesamowicie droga...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym chciała pojechać w nasze polskie góry. Nie byłam już kilka lat i bardzo tęsknię. Moje dzieci piechurami nie są, po 10 minutach wędrówki pytają czy już możemy wracać, więc pewnie jeszcze kilka lat sobie poczekam ;) Zgłaszam się do zabawy, banerek na blogu http://lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! Ja też bardzo chętnie dopisuję się do kolejki, bo książka zawsze jest fajowym rozwiązaniem na nudne popołudnie, zapewniając sobie chwilę relaksu ;) A jakie miejsce chciałabym odwiedzić? Bardzo chciałabym obejrzeć na żywo francyski musical, a więc Francja to jest to;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj zazdroszczę Twoich wakacji w Grecji,już od jakiegoś czasu Grecja woła do mnie,chętnie pojechałabym na cudną wyspę grecką Santorini.Magiczne miejsce z niezwykła historią w tle,to moje marzenie do spełnienia może kiedyś...
    Świetne fotki z wakacji.
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie:} z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    Po wszystkich marzeniach, które mi się już spełniły, pozostało mi ostatnie. Mianowicie moje serce rwie się do Francji i bardzo bym chciała, jeśli nie zamieszkać to choć pojechać i zobaczyć ją na własne oczy. Jestem urzeczona tym miejscem i czuję jak moja dusza wariuje, gdy tylko gdzieś jest choćby wzmianka o tym kraju. A dlaczego? Chyba z powodu mojej wyobraźni. Na podstawie opisów i fotografii zrodziło się we mnie przekonanie, że duchowo bym bardzo pasowała do tych rejonów. Po prostu ją czuję całą sobą:}

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wielką chęcią wezmę udział :)
    A gdzie chciałabym pojechać, bardzo bardzo pragnę pojechać do Aten, jest pewna mała wizja ze właśnie w tym roku może mi sie to udać na mały wypad weekendowy z okazji moich okrągłych urodzin, marzę by zobaczyć te wszystkie cuda architektury, poczuć morską bryzę, przejść się po piasku i odpocząć tam chwilę, jakos Grecja kojarzy mi się z wypoczynkiem. Mam też marzenie by zobaczyć Indie choć wiem że jest to mało prawdopodbne, zawsze gdy oglądam ich niesamowite budowle ich cudowne kolory bardzo bym chciała choć wiem też ze w programach to wszystko jest mocno podkoloryzowane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie na 3 zestaw bo jeszcze tej części nie czytałam ;)
    Marzenia podobno są po to by je spełniać ja mam ich wiele, oj chciała bym popodziwiać przeróżne zakątki chociażby Polski ale niestety nogi nie chcą nosić i Giewontu nie zdobędę .....;)
    banerek pasek boczny
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wezmę udział, tych książek jeszcze nie czytałam :) Ciągnie mnie do Indii -odmienna kultura i Taj Mahal :)

    OdpowiedzUsuń

  14. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako osoba zakochana w Grecji to będzie mój wymarzony rejs : Lesvos , chios , Naxos , Mykonos i Delos, oraz opłynięcie Peloponezu i Morzem Jońskim Kefalonię , Itakę I Lefkadę :)
    Byłam na 12 greckich wyspach a mówią , że apetyt rośnie w miarę jedzenia..... rośnie i to bardziej :)
    Zgłaszam się do zabawy a jakże :D
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marta http://luna-decodesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :). Powiem szczerze, że nie mam jeszcze wymarzonego miejsca. Ciężko też stwierdzić, gdzie bym pojechała, gdybym miała możliwość wyjechania gdziekolwiek, bez względu na wszystko. Na świecie jest tyle pięknych miejsc... Bardzo możliwe, że wybrałabym Norwegię. Może ten kraj nie jest odległy czy niedostępny, ale nie miałam okazji by go odwiedzić. Chciałabym obejrzeć na żywo tamtejsze, piękne fiordy, przejść się po górach o zachodzie Słońca. Odwiedzenie norweskich miasteczek byłoby czystą przyjemnością- śliczne budynki, (podobno) sympatyczni mieszkańcy.

    OdpowiedzUsuń
  17. i ja się zapisuję, a co do miejsc które chciałabym odwiedzić to jest ich duuuuużo, ale najbardziej pociąga mnie Ameryka Południowa i miejsca związane z kulturami preinkaskimi (Majowie,Aztekowie, Toltekowie). Uwielbiam miejsca związane z dawnymi cywilizacjami, lubię odkrywać tajemnice świata, rozwoju ludzkości, dawne wynalazki,itp. Pozdrawiam cieplutko z Przemyśla.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym... Do niektórych miejsc bardzo chciałabym pojechac, ale jestem realistką i wiem, że różne są przeciwności i samo chcę nie wystarcza. Na pewno w przyszłym roku pojedziemy podziwiać fiordy. W tym roku spóźniliśmy się i co ciekawsze wycieczki już były zajęte. Norwegią i fiordami zaraził mnie Ślubny, tak o nich opowiadał , że i ja zapragnęłam je zobaczyć.( teraz zobaczyłam,że i Paule też z chęcią do Norwegii wybrałaby się).
    Chciałabym też zwiedzić wszystkie ciekawe miejsca w Polsce i to już jest mniej realne, bo takich mniejsc jest ogromnie dużo.
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chętnie wezmę udział:)
    Bardzo chciałabym pojechać do Hiszpanii :) Mieliśmy wraz z mężem pojechać tam w podróż poślubną, ale niestety w tym roku się nie uda. Może za rok? Zobaczymy:) Ciągnie nas też na Hiszpańskie wyspy np Fuerteventura:P Raj na ziemi :P
    (Mąż - kibic Barcelony, stąd chyba taka fascynacja Hiszpanią:D)
    Pozdrawiam, Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie wezmę udział :D
    Moim największym marzeniem jest wyjazd do Japonii. Kocham ten kraj jego kulturę i wszystko co z nim związane. Chciałabym na własne oczy zobaczyć te wszystkie cudowne kwiaty wiśni, kobiety w ich tradycyjnych strojach. Chciałabym spróbować prawdziwych Japońskich dań. Pójść na festiwal sztucznych ogni wraz z przyjaciółmi-bawić się, śmiać i jeść przy cudownym rozświetlonym fajerwerkami niebie. Chciałabym zobaczyć nowoczesne życie w wielkim mieście typu Tokio oraz zwyczajne tradycyjne życie w małych wsiach.
    Mam nadzieję, że kiedyś spełnię te marzenie i uda mi się zwiedzić ten piękny kraj ♥
    Pozdrawiam, Wiktoria :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział.
    Dla mnie zestaw 1 lub 3 (2 ksiązke mam)

    Moje wymarzone miejsce wyjazdu na wakacje i nie tylko, to od lat Włochy.
    Dlaczego? Za kolor, za kształt, za zapach, za jedzenie, za ludzi, za pogodę. Wa wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jesli moge to i ja sie dopisuje:) Marzy mi sie wyprawa do Mexyku. Nie wiem czy kiedykolwiek zdolam spelnic to marzenie, ale poki moge to intensywnie wizualizuje moja wyprawe:) Zabieram banerek na bloga dekormaniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. A mi sie marzy podróż do szkocji....zamki i specyficzny klimat tego miejsca i zew który mówi mi ze tam powinnam pojechać....Pozdrawiam, negatyfffka

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się! ;D
    Co do wybranego miejsca: nie mam konkretnego takiego, chciałabym zwiedzić cały świat, poznać zwyczaje i kultury innych ludzi, jak dla mnie jest to bardzo interesujące. Najważniejsze jest jednak to z kim się tam jest, bo tak naprawdę niezapomniane wrażenia tworzą ludzie nie tylko egzotyczne miejsca. Jednak w tym miejscu musi być ciepło ;)
    Może Włochy jest tam ciepło, podoba mi się styl tamtejszej architektury, ma w sobie pewien urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja się zgłaszam :)
    Chciałabym odwiedzić każde miejsce na Ziemi, ale chyba nie starczyłoby mi na to życia... Gdy byłam mała, na tyle, by powodu nie pamiętać, wymyśliłam sobie, że pojadę kiedyś do Japonii. I tak mając 20 lat ciągle o tym marzę, jak już wspomniałam, powodu wykiełkowania tego marzenia nie pamiętam, a aktualny jest taki, by po prostu udowodnić sobie, że dziecięce marzenia mogą się spełnić. W końcu czym byłoby życie bez wiary w marzenia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podróże fajna sprawa, ach. Ja chciałabym pojechać do któregoś państwa nad Morzem Śródziemnym i najchętniej żeby posiedzieć tam cale wakacje, najeść się świeżych pomidorów i lokalnych specjalności, porobić boskie słoneczne fotki, opalić się jak nigdy w życiu i zdobyć dużo witaminy D żeby do kolejnych wakacji starczyło.
    Pozdrawiam www.bawelnianyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja się zapisuję :) Banerek zaraz umieszczę na blogu :)
    Po części moje marzenie co do miejsca się już spełniło (Egipt), ale marzy mi się jeszcze Grecja, Kreta i Wyspy Kanaryjskie (wszędzie tam gdzie ciepło) :)))
    Pozdrawiam bardzo cieplutko!
    http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj to i ja stanę w kolejeczce :)
    Miejsce które chciałabym odwiedzić? Hmmm marzy mi się Grecja! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam....jest tyle miejsc na świecie które chciałabym zwiedzić... nawet gdyby było mnie na to stać zabrakłoby mi życia :-) ale na samym szczycie tej długiej listy jest chyba Paryż...niby tak blisko, a jednak na razie pozostaje tylko w moich marzeniach. Dlaczego akurat tam? rejs Sekwaną, wiatr we włosach na szczycie wieży Eiffla, spacer Polami Elizejskimi, francuska muzyka, francuskie kawiarenki, Luwr.....rozmarzyłam się :-)
    pozdrawiam serdecznie Iza
    http://domoweciepelko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam i zgłaszam się do wakacyjnej zabawy. Moje wymarzone miejsce to jakaś malutka wyspa w tropikach cła zielona, z błękitnym oceanem, złotą plażą. To tylko marzenia na razie wystarczą mi Bieszczady. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział.
    Bardzo chciałbym pojechać do Hiszpanii, zawszę gdy ktoś z moich znajomych wraca właśnie z tamtego miejsca, czekam niecierpliwie na fotorelacje. Marzę o odpoczynku nad ciepłym morzem, poznaniu przede wszystkim innej kultury, języka, ubioru, a tamtejsze Zabytki zapierają dech w piersiach.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się :)
    chciałabym pojechać do Norwegii. Mój ukochany był w tamtym roku i przez niego jeszcze bardziej pragnę tam jechać :). cudowne krajobrazy, klify, fiordy, zorze, góry, woda i cudowny styl norweski który uwielbiam we wnętrzach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się! ;)
    Ja bym chciała bardzo pojechać do Niemczech, a dokładnie do Bawarii. Znajduje się tam zamek na podstawie, którego powstał Disneyland. Jednak ja nie dlatego chcę tam pojechać. Na pewno znasz Harry'ego Pottera. Gdy zaczęłam go czytać byłam zafascynowana Hogwartem - tym olbrzymim zamkiem, który jest pełen tajemnic, ludzkich wspomnień tych dobrych i złych. Ściany były przesiąknięte zdarzeniami, które miały miejsce setki lat temu. Dla mnie było to coś niesamowitego. Przez ileś lat żyłam w pewności, że tam pojadę. To był dla mnie szok, gdy się dowiedziałam, że Hogwart to makieta, a wszystko było nagrywane w ruinach zamku. Byłam dzieckiem i bardzo było mi przykro z tego powodu. Lecz jak pewnie się domyślasz wszystko się zmieniło, gdy zobaczyłam ten zamek w Bawarii. Na początku nauczona doświadczeniem nie wierzyłam, że istnieje, ale jednak jest. I ma niezwykła historię. Marzę, żeby tam pojechać i poczuć to wszystko, co czułam przy Harrym Potterze. Na razie zwiedzam polskie zamki, ale później pewnie i tam pojadę i do tego "Hogwartu" ;) Mam nadzieję, że nie zanudziłam Cię moją historią ;)
    Baner na: http://lustrzananadzieja.blogspot.com/p/konkursy.html -----> tak wiem, okropny bałagan :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie wezmę udział :) Chciałbym odwiedzić Bałkany, lecz jakoś się nie składa :( A co roku oglądając przygody Franka Dolasa mam wyrzuty sumienia ;(

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się ! banerek na stronie: http://diyowe-love.blogspot.com/

    A więc, ja chciałabym odwiedzić każdy zakątek Norwegii. Marzę o tym od momentu gdy obejrzałam pewien dokument o tym kraju Europy. Norwegia ma wiele do zaoferowania. Piękne wybrzeża fiordowe, potoki górskie, niezwykła architektura, piękne jeziora a w nich odbijające się widoki górskie. Jest jeszcze jedna rzecz... Zorza polarna. Chciałabym wyruszyć daleko na północ, na chwilę zapomnieć o cywilizacji i podziwiać to piękne zjawisko. Norwegia to nie tylko wspaniałe widoki, to też cudowni ludzie. Podczas wymiany międzynarodowej w mojej szkole miałam okazje poznać grupkę osób z Norwegii. Wspaniali ludzie, zabawni, bardzo ciepli. Mogłam godzinami słuchać ich opowieści o wierzeniach ludowych, o życiu w ich rodzinnym kraju. Norweski folklor niesamowicie mnie urzekł. Taniec, pieśni, przecudowne stroje. A w dodatku ten język. Do wyboru studiów jeszcze mam rok, ale bardzo poważnie myślę nad filologią norweską :) Dążę do spełnienia tego marzenia i mam nadzieje że moje oszczędności już wkrótce pozwolą mi na tą podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się :)
    Baner: www.dbambolubie.blogspot.com

    Hmm.. Chyba najbardziej kusi mnie Tybet. Zaczarowała mnie jego wizja przedstawiona przez Beate Pawlikowską czy też w filmie "Siedem lat w Tybecie". Odkąd zetknęłam się z tymi pozycjami, moim życiowym planem, rzec można nawet marzeniem, stała się podróż do tego wyjątkowego miejsca. Mam wrażenie, jakby tam świat nabierał charakteru i magicznego wcielenia. Zakątek z duszą - tak właśnie opisałabym Tybet.

    OdpowiedzUsuń
  38. Biorę udział.

    Jestem typem podróżniczki. Cieszą mnie nawet krótkie wypady ze znajomymi, chociażby do Krakowa, czy szkolne wycieczki. Uwielbiam oglądać nowe miejsca, poznawać nowych ludzi i zawierać znajomości. Oczywiście najchętniej zwiedziłabym cały świat - od bieguna północnego, przez słoneczną Sycylię i afrykańskie stepy i japońskie ogrody, aż po Nowy Jork. Jest jednak jedno miejsce, które w niewytłumaczalny sposób przyciąga mnie do siebie swoim niepowtarzalnym klimatem - dwupiętrowymi autobusami i czerwonymi budkami. Tak, moim marzeniem jest zobaczyć Londyn. Nie potrafię nawet wytłumaczyć dlaczego-nagle zapragnęłam zobaczyć to miasto, ba!, zamieszkać w nim! Może to było wtedy, kiedy po raz kolejny sięgnęłam po "Harrego Pottera", a może wtedy, kiedy nasty raz ze łzami w oczach oglądałam skok Sherlocka? Po prostu nie wiem. Wiem za to, że kiedyś Londyn na pewno zobaczę. Poznam każdy zakątek, każdą tajemnicę. I spełnię swoje największe marzenie.

    Baner: http://claudine-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam wycieczki i podróże , od zawsze ciągnie mnie na Majorkę , piękne krajobrazy i ciepły klimat to coś zupełnie dla mnie ; )

    Banerek : http://zaczytanamarzycielka8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Z przyjemnością się zgłaszam:) Objechać chciałabym cały świat:) a na dłużej zatrzymać się w Nowej Zelandii. Zachwyca mnie widokami, ludzie są ponoć przyjaźni i kręcono tam Władcę Pierścieni!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się
    Obserwuję Adrianna Karpowicz
    banera brak

    nie ma miejsca które chciałabym zwiedzić. Lubię mój Wrocław, lubię swoje mieszkanko i jest mi tu dobrze - z rodziną .

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj prawie bym przegapiła oczywiście się zgłaszam może szczęście mi dopisze. Banerek już na mojej stronce: www.pasjevioli.pl.
    A chciałabym zobaczyć nie będę orgyginalna Indie, ale też Tybet i być w ich Świątyni i posłuchać ich modlitw i grających bębenków i poczuć. ten klimat, chociaż również kocham nasze polskie morze Juratę ;) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakoś przeoczyłam Twoje Candy :)
    Najchętniej pojechałabym na jakąś wyspę ze względu na piękne plaże, palmy i wieczne słońce :) Chciałabym też zobaczyć wnętrze piramid.

    OdpowiedzUsuń
  44. A, ja właśnie bardzo bym chciała do Grecji:) pozwiedzać te wszystkie piękne wysepki:) Już raz byliśmy tam z mężem i bardzo nam się podobało:) Przed nami plaża i morze, a za nami góry:) Wszystko w jednym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się i obserwuję :)
    ja marzę o wycieczce do Hiszpanii. Wiadomo, ciężko znaleźć pieniądze na wymarzone wczasy w tak młodym wieku, dlatego póki co jest to dla mnie marzeniem, bo... od kilku lat interesuje mnie język hiszpański, uczę się go samodzielnie,jednak wyjazd byłby najlepszą nauką. Poza tym marzy mi się zobaczyć plaże Iloret de Mar, błogi wypoczynek na leżaku, zwiedzanie okolicznych miejsc.

    OdpowiedzUsuń
  46. W końcówce czasu dopisuję się i ja :)
    Mam duszę wędrownika i ciągły niedosyt podróży - chciałabym zobaczyć wiele miejsc, tych popularnych i tych mniej popularnych, póki co najgorętszym i najbliższym realizacji jest plan przyszłorocznej wyprawy do Hiszpanii - byłaby to już moja 3 wizyta w tym kraju, którego nigdy nie mam dość i nie muszę - mam tam rodzinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeszcze może zdążę i może szczęście mi dopisze... Candy jak dla mnie :) Może świata całego nie zwiedziłam, ale w wielu miejscach (z plecakiem zazwyczaj) bywałam... I do tego uwielbiam wszelakiej maści książki podróżnicze, to przecież cudowny sposób na zwiedzanie inaczej...
    Gdzie bym chciała pojechać??? Najbardziej do Irlandii (chciałabym ją przewędrować). Byłam tylko w północnej i już było cudnie. Chciałabym znowu spotkać tamtych ludzi i pooddychać tamtą atmosferą...
    Na drugim miejscu Nowa Zelandia (z powodu Władcy Pierścieni)...
    A na trzecim Stany Zjednoczone (między innymi z powodu Wielkiego Kanionu)...
    Zapraszam też do siebie - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  48. Fantastyczny konkurs! ;) Uwielbiam książki więc z przyjemnością się zapisuję, o podróżach póki co tylko marzę.. ;p Najbardziej o podziwianiu Hiszpanii, całek calutkiej.. chociaż pełne uroku są też dla mnie kraje skandynawskie, kto wie, może kiedyś ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń