piątek, 25 lipca 2014

PolakPotrafi-projekt poezja-czyli kolejne zbieranie na marzenia

Wędrując dzisiaj szybko przy porannej herbacie po waszych blogach
zajrzałam do GosiAnkiWrocławianki
i napotkałam u niej na pasku bocznym informację o zbiórce na wsparcie projektu
w wydaniu bardzo interesującego tomiku poezji.


Brałam już udział w jednym wspieraniu na tym portalu,
i jak narazie wygląda, że wszystko odbywa się w pożądku.
Wspaniale też że dają szansę ludziom na spełnianie marzeń.
A my możemy im pomóc już za najprostszą złotówkę!

Chętni i ciekawi projektu

p.s. może i ja kiedyś spróbuję z wydaniem jakiegoś mojego własnego maleństwa ;)
o np. z taką miniaturą:

Dotknęłam Twojego jutra
W wilgotnym przedświcie
Dłońmi przysłaniając
Krzyk

Nazwij mnie ćmą wojującą
O nieznaną religię
Gdy uklęknę przed Tobą
W płomieniach


( choć czeka mnie jeszcze długa praca nad warsztatem ;) )

7 komentarzy:

  1. Trzeba spełniać marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze warto walczyc o marzenia! One sie spelniaja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Projekt Lucyny jest ciekawy,a na dodatek pięknie przygotowany,jestem jak najbardziej za poparciem tego projektu.
    Warto spełniać marzenia nawet te najdrobniejsze.
    Jesteś bardzo romantyczną dziewczyną,poezja jest odzwierciedleniem duszy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie Twoje wiersze, ponieważ dają do myślenia. Piękne słowa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam czekam na twój tomik

    OdpowiedzUsuń
  6. Goraco zachecam do wydania tomiku- jak juz bedzie gotowy, kupie go na pewno!

    OdpowiedzUsuń