poniedziałek, 28 lipca 2014

"Cała nowa ja" aut.Low Shari - książka, którą polecam

Ostatnio -  no dobra, od jakiegoś roku - dzieje się ummie mnóstwo rzeczy w coraz szybszym tępie. Nie każda z tych rzeczy jest dobra. W takich chwilach "zmęczenia życiem" lubie zamknąć się w ciekawej książce. 
A czasem wręcz potrzebuję książki lekkiej i prostej.
Będąc ostatnio w Realu zabłądziłam na dział z literaturą wszelaką, a że się spieszyłam, pobieżnie tylko przeglądałam tytuły - przyznam szczerze - patrząc w pierwszej kolejności na cenę, bo akurat w portfelu zostały ostatnie grosze przed wypłatą.
Widząc 14.99 wzięłam nie dużą wersję kieszonkową o średnio zachęcającej okładce i zajrzałam co tam słychać w opisie.


"Uważaj, o czym marzysz, bo może się to spełnić! Leni podczas sylwestrowej zabawy, między jednym kieliszkiem szampana a drugim postanawia ...  Przezabawna historia pewnej nieco roztrzepanej, ale uroczej mieszkanki Londynu z astrologią i światem celebrytów w tle...
 -Anna Woźniak TELE TYDZIEŃ

Twoje związki ze Skorpionem czy Lwem to katastrofa? Leni zdradzi dlaczego. A do tego rozbawi do łez jak Bridget Jones!
 - Iza Farenholc GLAMOUR"

Było tez jeszcze jedno zdanie, które chyba najbardziej mnie przekonało biorąc pod uwagę moją obecną sytuację ;) 

""(...) Brytyjskie poczucie humoru,trafne obserwacje i całkiem sporo prawdy o współczesnych mężczyznach."

Pomyślałam, że co mi szkodzi, jak nie wciągnie to przy najmniej nie droga, a zawsze jest nadzieja...
... i tu się nie rozczarowałam.
Opowieść napisana z przyjemną ironią i sarkazmem, pełna trafnych spostrzeżeń, czyta się szybko i gładko, co chwila bawi  i nie jednokrotnie śmiejąc się kiwałam głową myśląc "o tak, dokładnie".
Bochaterka jest zwykłą młoda kobietą z problemami jakie towarzyszą wielu z nas. Jest może momentami trochę przesadnie nieporadna - co niektórych może irytować - jednak da się lubić.
Parę opisów sexu można by pominąć, ale jest ich na tyle niewiele i są wolne od kłujących wulgaryzmów, że nie psują przyjemności z czytania.
Zakończenie od początku próbowałam przewidzieć i całkowicie mi to nie wyszło :).

Podsumowując - POLECAM
:)

4 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą, czasami potrzebujemy takiej odskoczni od życia, czasami nawet po takiej lekturze, życie wydaje się lżejsze;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo często lubię zamknąć się w książkowym świecie i w zwierzęcym . Czasem myslę że wolę książki i zwierzęta - może już jestem w takim wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakiś czas temu chciałam kupić tą książkę, chyba nawet widziałam ją w jeszcze tańszej cenie :) przekonałaś mnie... jak będę miała okazję, to kupię... chociaż na półce piętrzą się książki, które czekają na swoją kolej... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno nic nie czytałam, więc zachęcona Twoim opisem może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń