czwartek, 5 czerwca 2014

Wymianka truskawkowa

Na wstępnie żegnam się z Wami na tydzień bo jadę na urlop ;)

Brałam udział w Truskawkowej wymiance u Siliji .
Moją parą wymiankową była Aneta .

Ja wysłałam truskawkowe podkładki deq , filcowe korale, kolorową bransoletkę
i soczyście zielono czerwony komplecik z koralików - bransoletka i kolczyki.
Oraz przydasie i cos smacznego.



Ja dostałam ramkę, przydasie i co nieco słodkości.





Dotarło też do mnie Podaj Dalej od Eluni


I w tym miejscu zapraszam chętne osoby na Podaj Dalej odemnie.



7 komentarzy:

  1. Życzę Ci wspaniałego urlopu i pięknej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutka wymianka:)
    Udanego urlopu i duuuuzo słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszna wymianka :)
    Udanego urlopu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka:) Udanego urlopu życzę i dobrej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ciągle można się zapisać??Ja jestem chętna :d

    OdpowiedzUsuń