niedziela, 29 czerwca 2014

Chwalę się troszke :)

Uf. Nie było mnie w tym miesiącu trochę przez urlop, trochę przez różne dziwne rzeczy w moim życiu a trochę też bo lato - latem, jak zauważyłam w zeszłym roku, mam jakiś okres stagnacji twórczej i internetowej.
Postaram się już do Was zaglądać na bieżąco.

A dziś szybko trochę misz maszu - chwalę się :

1. byłam bodaj że w Maju na niewielkiej ale na prawdę pięknej wystawie patchworku oraz obrazów




2. Osiągnęłam swój mały sukces w kwestii twórczości poetyckiej (ah!)

3. I jak wiecie urlopowałam się :) - był to wyjazd tygodniowy całkowicie leniwie wypoczynkowy
( leżenie na leżaku przy basenie ! )
w Kreteńskiej miejscowości Hersonissos


Cos więcej o urlopie w najbliższym ( mam nadzieje) czasie.
p.s. przywiozłam dla Was kilka drobiazgów prosto z Krety
jak tylko w końcu odnajdę się z czasem będzie Candy :)

10 komentarzy:

  1. No kochana poszalałaś:) Gratuluje sukcesów!! I bardzo zazdroszczę wakacji:) mam nadzieję że odpoczęłaś:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje Magdaleno,odkrywasz powoli wszystkie swoje talenty,a jest ich bardzo dużo.Artystyczna dusza jest na ogół niespokojna i nie może zadowalać się tylko jedną dziedziną,cieszę się z Twojego sukcesu.
    Wakacji to zazdraszczam,jak mawiał pewien uparty osiołek,dobrze że odpoczęłaś i masz piękne wspomnienia ,oraz zdjęcia.
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!!! I pozazdrościć takiego wypoczynku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje nagrody!!!

    Sliczne fotki!!!

    Czekam na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ja bardzo lubie twoją tworczość którą dość oszczędnie nam pokazujesz, wakacji zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Również zazdroszczę wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Nagroda za twórczość jak najbardziej zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. woow, II miejsce w ogólnopolskim konkursie... gratulacje!
    a ja jestem ciekawa zdjęć z Krety ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję II miejsca:) No i wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moc gratulacji!
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń