sobota, 24 maja 2014

Wymianka prywatna z Iwonką

Jakiś czas temu poprosiłam o prywatną wymiankę Iwonkę, ku mojej radości - zgodziła się :) .
Ja ze swojej strony miałam zrobić tace, herbaciarkę, podkładki i filcową bransoletkę.
Grafikę wybrała Iwonka - miało być w stylu marynarskim.





Ja poprosiłam o torbę, podobną do tej którą dostałam od nie w ramach wymianki blogowej w zimie, tylko w ciemniejszym kolorze - padło na szary - oraz mniejszą czerwoną do przewieszenie przez ramię. I oczywiście wszystkie zapinane na zamek.
Trochę słodkości i koralików.

 Dostałam jeszcze komplecik biżuterii z koralików, bardzo fajną opaskę na włosy, a do szarej torby cudne dyndadełko.
Torby w środku mają śliczne podszewki (pikowane? nie wiem czy dobrze to nazwałam :) ),
kieszonki na komórkę oraz smycze żeby klucze nie uciekły :).
 Szara w groszki czerwona w gwiazdki :)
 Tak się prezentuje opaska (na mokrych kudełkach :p)
w wersji szarej i groszkowej oraz węższej i szerszej - zależnie od złożenia lub nie.

Dziękuje!!!
Jestem bardzo zadowolona i już się nie mogę doczekać żeby wszystko wypróbować :) .

8 komentarzy:

  1. Super :) Zabawa wymiankowa coraz bardziej mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogata wymianka;)Zrobiłaś prześliczne rzeczy,tacka i podkładki wyglądają rewelacyjnie.
    Torby proste,ale bardzo starannie wykonane i funkcjonalne.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW ... na bogato ta wymianka widzę !
    Upominki wypasione, ach, tylko kochana pozazdrościć !
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta szara torba jest sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany! jaka okazala wymianka jak od Mikolaja sw. cudowne prezenty, na pewno sprawily duzo radosci na kazdej z twarzy :)
    tak patrze sobie na kolory i wyglada, jakbyscie sie zmowily :) wszystko podpasowane i piekne.

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudne prezenty uszykowałyscie, z obu stron:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ta nasza wymianka:) ja się dopiero przed chwila pochwaliłam:)
    Nawet nie wpadłabym na pomysł, aby opaskę złożyć na pół. Świetny pomysł:)
    A jak tam torby się spisują nie ma problemu z zamkami?

    OdpowiedzUsuń