wtorek, 27 maja 2014

Kawowy zestawik




Kawowa skrzyneczka wraz z filcowymi podkładkami

9 komentarzy:

  1. super zestaw:) uwielbiam taką kolorystykę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachniało aromatyczną kawusią:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko bardzo smacznie wygląda;)
    Zaciekawiły mnie te filcowe podkładki,czy to też można ozdobić decu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też idę zaparzyć kawę, bo zapachniało kawusią, jak się patrzy na ten zestaw;) Bardzo fajny pomysł, a także sposób pokazania zestawu:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.mojepasjewjednymmiejscu.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. filizanka zapazonej kawy i podana na takiej podstawce napewno bedzie smakowac duzo lepiej :) piekny zestwa, naprawde piekny!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplet, aż zachciało mi się kawy, którą wprost uwielbiam. Przypadł mi bardzo do gustu :)

    OdpowiedzUsuń