piątek, 16 maja 2014

3 x kolczyki

Bardzo podobają mi sie takie proste wersje kolczyków z dyndającymi kolcami i koralikami typu Noc Kairu, Piasek Pustyni czy Tygrysie Oko


Pogoda dzisiaj taka że nic albo się pod kocem zakopać albo... albo porobić co trzeba i się pod kocem zakopać :) .
Ja zaraz coś pokończę ogarniać w robótkach które wymagają siedzenia przy biurku, przetrzepie futro futrzakowi (bo słyszę że rozrabia! strąca coś z półek...mało dzisiaj domu nie podpalił bo go zainteresowała malutka pachnąca świeczuszka..ubabrał się przy tym woskiem...grrr....wstrętne Futro!),
i po ciepłym prysznicu, z grzańcem z miodem, szydełkiem i włóczką 
usadowię się przed TV pod kocykiem :) .

A Wy? Piątkowy wieczór domowy czy wychodny?

Zapraszam jeszcze do zapoznania się i jeśli chęć to wsparcia projektu Gry planszowej 
(tak! młodzież gra w planszówki! ba,młodzież sama potrafi je stworzyć :) )
(taka życiówka o młodych ludziach co muszą zacząć płacić czynsz, uzupełniać lodówkę, chodzić po urzędach...a jednak czasem chcą też pójść do pubu ;P )

Ja już wsparłam :) a że ostatnio udało mi się w czymś wygrać pewną nagrodę o kształcie pieniążka
(tym się pochwalę jak dyplomik mi przyślą)
to się szarpnęłam na pakiecik z komiksem i kubkiem :)
wierze w Karmę :)
i że dobrem co dostaliśmy warto się podzielić ;)

6 komentarzy:

  1. Ja praktycznie cały dzień pod kołdrą.. dzielnie walcze z bólem zęba.
    Przypuszczam że jutro powtórka, ale ma to swój plus bo nie musze mieć poczucia winy że nic nie robie :)
    Zyczę udanego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas wyjątkowy rodzinny piątek- wszyscy siedzimy sobie w domku wyjątkowo- bo od 16:30 wszyscy wrócili z pracy, z przedszkola...a zdarza się to baaardzo nielicznie:) Teraz jest już przed 20" t najmniejsza Mysia smacznie śpi zzzzzz....
    Średnia Myszka czeka na wspólna kolację bo z mamusia dziergała sobie głupotki a Mysz? A nic ciekawego nie robi-
    takie tam komputerowe rzeczy ustawia i uczy się jednocześnie jak montować i podłączać systemy p.pożarowe:) bo na szkoleniach niestety nie ma lekcji praktycznych:))
    Wspaniały rodzinny piątek..sobota i niedziela:) cudoooooowny czas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez lubie wiszace kolczyki :) grzechem by bylo w piatkowy wieczor siedziec w domu ;) ja zaraz mykam dp pobliskiej knajpki na partyjke bilarda :)
    zycze milego dziergania!

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie słonecznie i gorąco :) Kolczyki bardzo ładne. Też lubię taką prostą biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez bardzo lubie takie kolczyki. Proste ale za to bardzo ladne i do tego dlugie

    OdpowiedzUsuń