sobota, 19 kwietnia 2014

Wyniki Herbacianej zabawy

Zgłosiłyście aż 4 prace :)



Miałam spory dylemat jak to rozwiązać w takim razie....
Postanowiłam jednak w podziękowaniu nagrodzić wszystkie cztery prace :)
W kolejności takiej :

I. miejsce - nagroda ze zdjęcia - dla   Brujity za śliczna kartkę



II. miejsce dla GosiAnkiWrocławianki
za piękne zdjęcie


III. miejsce dla  kanwuje 



oraz Diany


Dziękuje za udział :)
II i III miejsce proszę o cierpliwość bo dopiero coś dla Was stworzę.

Kanwuje i Diane proszę o adres na meila, pozostałe adresy mam.

Za jakiś czas kolejne rozdanie - postaram się wymyślić prostsze wyzwanie :P


P.s.
Jeszce do poniedziłku pomęcze Was o głosiki na fb na moje zdjęcie



KLIK

7 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczynom :)
    I życzę Tobie Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla dziewczyn :)
    ja chciałam wziąć udział, myślałam i myślałam, a potem... zapomniałam o tej zabawie :< 13 kwietnia akurat mój chłopak miał urodziny i kilka dni przed myślałam głównie o tym :P ale może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyzwanie cudowne było...czasowo nie dałam rady...ale jeśli pozwolisz to Twój wiersz kiedyś wykorzystam do pracy, która właśnie zainspirowana nim była...
    Serdeczne gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :)) Dziękuję szanownemu jury (bo Mali i Czarek też pomagali chyba wybierać?) za docenienie, hura!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja myślę że wyzwania przed świętami wielkanocnymi tak mają po prostu o ile nie sa tematycznie wielkanocne ;) bardzo dziękuję za wyrożnienie a i pamiętam o naszej wymiance

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ miła niespodzianka...
    Dziękuję - za wyróżnienie ale też i za przedłużenie zabawy... w innym terminie szans bym nie miała ;-)))
    Uściski zasyłam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja rowniez dolaczam sie do gratulacji! :) najbardziej oryginalna moim zdaniem jest kartka z kubkiem herbaty... inne pomysly rowniez bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń