środa, 16 kwietnia 2014

Tworzymy piękne rzeczy ale i same jesteśmy pięknem

Jeśli komuś podoba się zdjęci i ma FB i chciał by mnie wesprzeć głosem ...
KLIK

p.s. ah niestety trzeba polubić fanpage najpierw żeby zdjęcie było, więc jak nie chcecie to i tak miło mi jęsli zdjęcie się podoba :)


Tworzymy piękne rzeczy ale i same jesteśmy pięknem (tak! każda z nas jest takim małym szczególnym dziełem sztuki! :) ). I jak o wyroby naszych raczek trzeba dbać tak i o te rączki (oraz całą resztę) warto zadbać :).

Po tygodniu regularnego stosowania balsamu Playboy play it sexy mogę spokojnie i szczerze Wam powiedzieć, że widoczny miły efekt nawilżenia utrzymuje się już i skóra jest przyjemnie miękka.

Od znajomych, które do tej pory już przetestowały swoje próbki również zbieram pozytywne opinie.
Ale krótko i na temat - to co najważniejsze, to co nas interesuje w pigułce (wiem po sobie,że wczytywanie się w rozległe opinie mnie nie ciągnie, a i interesujące mnie rzeczy nie jest łatwo z nich wychwycić).

Balsam Playboy play it sexy :

Zapach: 
-piżmowo -waniliowy
- ciężki, słodki - większości się podoba jednak jest kilka osób, które uważa go za zbyt mocny (głównie chodzi o nuty wanilii)
- długo utrzymuje się na skórze, potrafi zostać jeszcze na ubraniach/pościeli
- osobiście miałam żel pod prysznic, perfumke i wodę toaletowa o tym zapachu i balsam podobnie jak wymienione osobiście polecam na jesień/ zimę, wieczory lub chłodniejsze dni 
 
Wchłanianie:
- większości opinii pozytywna, szybko się wchłania, nie jest tłusty, skóra po nim oddycha
- w mojej ocenie wchłania się dobrze ale miałam balsamy, które wchłaniały się szybciej
  
Konsystencja:
- konsystencja przyjemna, nie lejąca ale i nie za gęsta
- jak wcześniej już wspomniane - nie tworzy "ciężkiej" powłoki na skórze, nie ma uczucia przetłuszczenia
 
Efekt nawilżenia:
- dziewczyny/ i panie / z którymi rozmawiałam chwalą sobie efekt nawilżenia skóry ( pół na pół uważa że utrzymuje się on faktycznie około 24 godziny część mówi o efekcie trwającym około 12 godzin)
- w mojej opinii przy jednorazowym użyciu balsam nawilża średni, ja mam bardzo sucha skórę i efekt po wieczornym użyciu rano mijał; teraz po tygodniu stosowania (rano i wieczorem) zauważalna poprawa 

Na zdjęciach balsam Vip - zapach łagodniejszy (Orchidea), jak dla mnie nawet lepszy ale za to szybciej się ulatnia. Ten balsam dodatkowo posiada maleńkie złote drobinki - efekt rozświetlenia skóry (dość delikatny).
Póki co szkoda mi właśnie ze względu na ten efekt urzywac go pod ubranie, czekam na cieplejsze dni - zwłaszcza, że i zapach będzie miał odpowiedniejszy bo łagodniejszy.

Ogólnie na ten moment polecam :) .

Cenowo różnie to wygląda ale można go znaleźć w promocjach po 6.90 ,7.90 czy 8.90
i za taką cenę możecie spokojnie sobie zafundować taki mały luksus dla skóry ;) .

P.S. nie ma jak zdjęcia robione samowyzwalaczem ^^


7 komentarzy:

  1. Nie wiem jak zagłosować... Nie widzę takie opcji. Zdjęcie zrobiłaś naprawdę pomysłowe i ciekawe. Z chęcią bym zagłosowała...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię zapach piżma. Za tak niewielką cenę na pewno warto ten balsam sobie wypróbować. Kurcze, zdjęcie fantastyczne, ale nie mam pojęcia, jak na Ciebie zagłosować. Twoje foto mi się nie pokazuje w puli:( W każdym razie,ze wszystkich fotek, które widzę wybrałabym właśnie Twoją:)

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, dziękuje :), bo niesttety chyba trzeba polubić ta stronkę jeszcze najpierw :(

      Usuń
    2. Wybór prosty, bo autentyczne zdjęcie fantastyczne:) Polubiłam i wiesz co, nadal mam 10 fotek tylko w slideshow i Twojej nie ma:(

      Usuń
    3. Jak wciskam na zagłosuj (taki liliowy znaczek poniżej tego slideshow), to mi się jedynie odświeża ta sama stronka.

      Usuń
    4. ja miewam problem z fb w zależności od przeglądarki, musze często przechodzic na google chrome :/

      Usuń