sobota, 12 kwietnia 2014

Testujemy i degustujemy

Najpierw coś dla mnie potem coś dla kotów :).

Poszczęściło mi się i drugi raz mogę się cieszyć byciem ambasadorką Streetcom
tym razem w Kampanii nowych balsamów do ciała marki Playboy !
Dzisiaj dotarła do mnie paczuszka, a w niej
dwa balsamy dla mnie :
- VIP
- PLAY IT SEXY

oraz aż 40 próbek do rozdania znajomym!



Za jakiś czas dodam pierwszą recenzję :) .
Zapach PLAY IT SEXY jest mi znany z perfum i żeli pod prysznic z VIP mam pierwszy raz do czynienia.


Ja cos testuję a moje kociaki smakują!
Nasza znajoma blogowa jakiś czas temu dostała do przetestowania wchodzącą na nasz rynek karmę
Go Care Royal
i dzięki niej można się było skontaktować z Panią Joanną, która ciekawa opinii chętnie poczęstowała nas ogromną paką karmy dla kotków po sterylizacji
plus dwa mniejsze opakowania karmy Activ - tak na smaka :).
 Póki co powolutku przechodzimy na nową karmę mieszając ją z dotychczasową.
Co zauważyłam po tygodniu ?
(W tym momencie jest mniej więcej pół na pół z poprzednio używaną karmą)
Zauważalnym narazie jest to, że karma GCR jest bardziej pożywna bo mogłam zmniejszyć codzienną porcję sypaną do miseczek.
Czarkowi smakuje - ale jemu jak dotychczas smakuje wszystko ;)
Mali nie wybrzydza.
Cezary jest tak samo zmiennie aktywny jak zawsze .
Mali tak samo niemrawa.
Z kuwetki natomiast zapach jest jakby mniej uciążliwy.


Karma ma kształt takich słodkich serduszek.


Informacja od producenta:
KONCEPCJA MARKI KARMY GO CARE
DLA KOTÓW I PSÓW WSZYSTKICH RAS
Marka zrodziła się ze świadomości, że „lepiej zapobiegać niż leczyć” czyli w zdrowej karmie zdrowie ciała.
Dlatego karmy Go Care i Go Care Royal to karmy kategorii Premium i Super Premium czyli do zdrowia
przez karmę optymalnej jakości.
Go Care Royal jako karma kompletna, zrównoważona, optymalnej jakości to:
Karma kompletna - Termin „kompletna karma” został zdefiniowany przez prawo i oznacza, że istnieją wymogi
określające kompozycję karmy tak aby zaspokajała 100% dziennego zapotrzebowania psa i kota na niezbędne
składniki odżywcze na danym etapie jego życia.
Zawierająca optymalnej jakości składniki w optymalnych, zrównoważonych proporcjach.
Przestrzegająca obowiązujących, europejskich i amerykańskich, norm żywienia i prawa paszowego

Najwyższą jakość zapewniają weterynarze

Receptury są tworzone i rozwijane oraz kontrolowane przez weterynarzy
– specjalistów w zakresie żywienia zwierząt domowych.

3 komentarze:

  1. Gratuluję, ja do Streetcomu nie mam szczęścia, ani razu jeszcze tam nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się załapałaś. Smacznego Mali, smacznego Czarek!

    OdpowiedzUsuń