poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Probki balsamów Playboy dla Was :)

Uwaga uwaga :)
Mam jeszcze próbki dla znajomych balsamu Playboy.
A w końcu Wy jesteście też moje znajome :).
Któraś chętna przetestować i podzielić się potem zemną opinią na temat?
Jeśli tak to dla 3 pierwszych osób, które wyrażą taką chęć w komentarzu (i zostawią adres meil)
postaram się jak najszybciej przesłać 2próbk balsamu wraz z ulotką :) .

Jedyne co to potem poproszę Was o podzielenie się zemną opinią :) 
Szczerą nawet negatywną! Choć balsamiki cieszą się pozytywną rekomendacją ;).
Mnie również się podobają :).



4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam testować i recenzować, więc z chęcią mogę wypróbować te balsamy i podzielić się opinią:) weronikakunikowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham balsamy do ciała i chętnie bym wypróbowała:) Obiecuję obiektywną opinię:) kasian-79@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. to i ja jeśli można - 3cia ;-)))
    kusiło mnie już gdy napisałaś, że je dostałaś
    lubię się od czasu do czasu porozpieszczać ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. widze, ze spoznilam sie troche... no coz nastepnym razem postaram sie byc punktualna ;)

    OdpowiedzUsuń