czwartek, 24 kwietnia 2014

Play it sexy


Tym razem na zdjęciach pozuje balsam do ciała Playboy Play it sexy.
Pytanie do dziewczyn, które zgłosiły się po próbki balsamikow czy już dotarły ?
I czy odbyły się pierwsze "degustacje" :) ?
Jeśli tak to proszę o odzew na meila
mrumru89@gmail.com
Po lewej to co zostało z zestawu otrzymanego od Streetcom.
Po prawej zdziwiony Cezary - dlaczego wybrałam króliczki ;) .

Do 27.04. w drogeriach HEBE
mozna kupić balsamiki za Playboy za 9.90
kub zestaw balsam + żel pod prysznic za 17.90

Polecam komplet ponieważ z żelami miałam już przyjemność się zapoznać 
- luksus w kąpieli gwarantowany :) -
a po kąpieli, wiadomo, warto dostarczyć naszej skórze jeszcze porcję nawilżenia 
przy pomocy balsamu.

Jeśli, któraś z Was miała przyjemność zapoznać się już z marką Playboy zapraszam do podzielenia się opinią w komentarzu.
Ja jestem zadowolona z balsamów i kusi mnie by zaopatrzyć się w zapach Play it lovely.
Oj kusi ...
Ale szkoda, że dostępne są tylko 4 zapchay balsamów, brakuje mi Play it spicy - który to bardzo lubię
(miałąm przyjemność mieć wode toaletową i żel pod prysznic)
 :)


4 komentarze:

  1. Markę znam , ale niestety jeszcze nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo jak RETRO KOTY I PIES. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kampania. Mój zapach to Play It Sexy :)
    Zapraszam na mojego bloga i do obserwujących http://pozwolsiezaskoczyc.blogspot.com/
    Na pewno będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej podoba się ta złota wersja :)

    OdpowiedzUsuń