piątek, 18 kwietnia 2014

Oswajanie szydełka - projekt wagi cięzkiej

Pierwsze oswajanie szydełka - kwiatki.
Użyłam ich do zamotki która poleciała w ramach Podaj Dalej.

Wczoraj zabrałam się za oswajanie po raz drugi tym razem w szerszym planie...
... kocyk!

Póki co dwa kwadraciki z "serduszkami".
Koślawo ale do przodu :P
Przede mną jeszcze tylko 98 :D

A wszystko dzięki cudownemu kursowi  na blogu 
Wszystko tak przejrzyście i dokładnie pokazane i wytłumaczone, że nie mogłam nie spróbować :).



P.S. jeśli ktoś by chciał wspomóc zdjęcie :


Trzeba polubić fanpage po czym odświeżyć linki i kliknąć "głosuję"
Czasem sa problemy w niektórych przeglądarkach , najlepiej działa w GoogleChrome.

Z góry dziękuje :) 

Żeby nie było jeszcze boski Cezary :)


I Mali 



10 komentarzy:

  1. taki kocyk w całości będzie wyglądał cudnie :) kurcze, może też się skuszę... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia przy kocyku:)Z każdym kolejnym elementem będzie lepiej:)a Mali...ksywa taka jak moja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi no i proszę szydełko oswojone :D to teraz dziergu dziergu i do przodu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mrumru wytrwałości w oswajaniu szydełka,kocyk będzie piękny.
    Wszystkiego dobrego na święta,głaski dla kociaków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w szydełkowaniu :). Widzę, że Mali już zagarnęła sobie miejsce w łóżku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super się zapowiada kocyk.
    Wesołych świąt życzę i przesyłam głaski dla obu pięknych i kochanych Footer!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze koty za płty;)
    Już widzę,że będzie się działo szydełkowo;)
    Życzę Ci spokojnych,ale nie nudnych,ciepłych i słonecznych świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hey Mrumru, ja tylko na chwilę... chcę życzyć Ci w szystkiego dobrego, smacznego jajka i i wyjątkowo mokrego Śmigusa!!:)
    ja szydełkować uczyłam sie oglądając filmiki na youtube :)
    a kwadraty superr to będzie cudny kocyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieźle Ci idzie to oswajanie:) życzę powodzonka z kocykiem:)
    Radosnych świąt Wielkiej Nocy smacznego jajeczka i mokrego Dyngusa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super oswajanie Ci idzie i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń