niedziela, 27 kwietnia 2014

Mały powrót do deq

Skrzyneczka tak o to 





11 komentarzy:

  1. ciekawe połączenie serwetek na wieczku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skrzyneczka podróżnicza :D może na wakacyjne pamiątki i kartki ;) śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzyneczka świetna, ja uwielbiam takie oraz przeróżne koszyki wiklinowe. Bez wyrzutów sumienia wrzucam tam swoje duperele,a w domu jest pięknie i czysto. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się motyw jaki użyłaś. Od razu do głowy przyszło mi, że można tam trzymać np. pamiątki z podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba każdy widzi w tej skrzyneczkce miejsce na pamiątki z podróży,ja też miałam takie skojarzenie;)
    Świetnie się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna ta skrzyneczka, fajna serwetka i super wykonanie
    Zapraszam Cię do odwiedzenia mojego bloga
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Może zechcesz zostać tam na dłużej albo przygarnąć którąś z moich prac :)
    Pozdrawiam wiosennie i życzę udanego tygodnia
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. powroty sa mile, a szczegolnie kiedy spod rak wychodza takie cuda :) piekny motyw na kuferku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń