piątek, 25 kwietnia 2014

Kocie sprawy

Taki tam piątek - a u kotów bez zmian
Już ponad dwa tygodnie kociaki jedzą karmę GoCareRoyal
i nareszcie Czarek znów ma mięciutką, przyjemną w dotyku sierść!
Niestety kłaczy się nadal bez zmian i drań nie chce się dać czesać.
Co do Mali ciężko powiedzieć ale też jakby przyjemniejsza sierść w dotyku - ona daje się czesać :).

Szykuję się do degustacji tych mniejszych paczuszek
- trochę mnie przeraża dopiska "activ" 
raz kupiłam taką karmę awaryjnie jak mi się skończyła
i ...
Cezary już nie chodził po ścianach...
on chodził po suficie i to z prędkością światła o.O !
No nic jak spróbuje to dam wam znac :) .


Zbieram nadal chętnych na Podaj Dalej
- paczuszki dopiero w wakacje będe słała więc spokojnie będziecie mieć jeszcze dużo czasu na realizacje zabawy u Was :)


Laureatki herbacianego Candy - Kanwuje i Diano wciąż czekam na adresy!
Wysyłka prezentów w Maju :).



6 komentarzy:

  1. Ale mój adres masz, prawda? :)

    Ta zouza dalej taka nietowarzyska? Fajnie, że karma jej służy. Cieszę się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty masz fajnie ukryta kuwetę :D i można ?? oczywiście ze można zrobic tak by kuweta w oczy nie kłuła :D super

    OdpowiedzUsuń
  3. czadowa kuweta :D chciałabym zobaczyć Czarka biegającego po suficie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. to samo chcialam powiedziec, ze kuweta elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dymkowy dialog bomba :) I pytanie z mojej strony gdzie można nabyć taką elegancką kuwetę?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie masz tą kuwetę zorganizowaną :) Tak, tak, mój drań tez się nie chce dać uczesać :)

    OdpowiedzUsuń