środa, 19 marca 2014

Wymianka z Anią

Kolejna fantatsyczna osóbka zgodziła się zemną wymienić!
Jesteście wspaniałe :) dzięki Wam moje gniazdko nabiera coraz to ładniejszego i "mojego" kształtu :)

Ale już wracam do tematu - rok temu Ania pokazała u siebie na blogu cudne obrazki, zakochałam się w nich ale zabrakło mi odwagi poprosić o wymiankę...
... aż do teraz :). 
Zebrałam się w sobie, napisałam a Ania się zgodziła!
W zamian poprosiła o pudełeczko na biżuterię z transferkiem.
Wciąż nie jestem w tym doskonała ale chyba wyszło dobrze :




Dodałam jeszcze filcowy komplecik i troche słodkości i herbatki


A oto jakie wspaniałości ja dostałam:

- nie 3 a 4! obrazki
- baranka wielkanocnego
- śliczne zawieszki serduszka
- zawieszkę
- i pyszne czekoladki

Zdjęcia nie oddają uroku tych wspaniałości





Dziękuje :)

6 komentarzy:

  1. Wspaniałe rzeczy dostałaś , ale i Twoje są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja myślałam, że te obrazki to są z czekolady :) super wymiana

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta Twoja szkatułka...a transfer rewelacja:)...mi ciągle nie wychodzi...Musisz koniecznie zrobić kurs:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jak mi miło. Dziękuję za fantastyczną wymiankę. Skrzyneczka na biżuterię jest idealna :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka :) Twoja skrzyneczka, a właściwie już Ani, naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymianka udana, a twoja skrzyneczka jest przepiękna.
    Zapraszam na bloga który jest już dostępny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń