sobota, 1 marca 2014

Władca łóżka

uwaga trochę zdjęć ;P

Taaaaakiii zmęczonay..... jasne...

Kocie łapećki - nooo jak ich nie kochać :)


Ewentualnie czasem można się umyć - jęzoooreeek

"Jak już mówiłem, to łóżko jest moje , Ty jesteś tylko gościem, ciesz się że masz trochę miejsca i nie marudź"

"Moje łóżko mogę się nanim rozciąąąągaać...."

"... i rozwalać w każdej dowolnej pozycji."

" A Ty i tak mnie wielb bo jestem słodki"

"Naaaajsłooodszy"

"Bierz tą łapę i mnie wielb z dystansu!"




6 komentarzy:

  1. haha, jakbym widziała moją kotkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Uwielbiam kocie łapcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak kot to pocieszny zwierzak;-) Moja ciocia ma dużego rudego kocura Zdzisia, który ma już 7 lat ładnie pokazuje fochy, a jak mu coś odwali bawi się jak mały kocurek ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koty, a zwłaszcza czarne :) Poproszę o adres do zabawy podaj dalej, na maila agnesss27@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miły przytulasek :))))
    Dziękuję za udział w candy :) Losowanko wkrótce :) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń