czwartek, 20 marca 2014

W klimacie black and white

Prościutka skrzyneczka z kotem- transfer - i spękaniami.
Miło być zadowolonym z tego co się zrobiło :) - wyjątkowo nie zdarza mi się to zbyt często, jestem raczej krytyczna wobec siebie.



Pochwalę się Wam jeszcze co udało mi się nareszcie zdobyć nie bankrutując przy tym
- emaliowany dzbanuszek na wiosenne bukiety
A jak się już chwalę to powiem Wam że ostatnio miałam szansę łyknąć trochę kultury wyższej
i delektować się niezwykłymi wrażeniami ...


zdjęcia znalezione w internecie


Niestety w teatrze w moim mieście efekt nie był aż tak zachwycający jak się spodziewałam - za mała scena, za mały teatr i brak orkiestry.

Oświetlenie tez nie powalało.
Jedyny moment kiedy naprawde nie mogłam oderwać myśli od sceny 
był fragment z Czarnym Łabędziem
- przepiękny!

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne to pudełeczko. Dzbanek też mi się podoba :) Ma styl...
    Co do jeziora łabędzie to nie są to moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę kreatywnie i kulturalnie :) miło, tak należy spędzać czas. Pudełko z ciekawą grafiką i spękaniami, popracowałabym jeszcze nad jakością zdjęć, sama miewam z tym problemy i wciąż szukam doskonałych ujęć ale rozmyte jednak psują w dużym stopniu realny efekt. Dzbanek chętnie bym Ci zabrała :)
    Pozdrowionka
    M

    OdpowiedzUsuń
  3. super pudełeczko:) dzbanuszka zazdroszczę:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocia skrzyneczka fajowa :) Dzbanek super. A to Jezioro... właśnie jeździ po takich miejscowościach i po takich scenach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezioro łabędzie to piękny balet.
    Skrzyneczka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba się chwalić:) Może ktoś się zainspiruje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem bardzo rzadko zadowolona z efektów swojej pracy.
    Skrzyneczka jak dla mnie bomba,o ja uwielbiam takie proste formy i wzory.Najchętniej wszystko robiłabym w jednym kolorze,no ale tak się nie da.

    OdpowiedzUsuń