piątek, 21 marca 2014

Trochę kotów, trochę serca.

Prawie jak randka w ciemno (jeśli pamiętacie ten program ).
Od Wrocławianki dostaliśmy super wędkę,

która Czarek pokochał szczerą i dozgonną miłością - nad zgonem wędki pracuje bardzo usilnie.

Przyłapana w drugi poranek pobytu.
Aktualnie Mali najbardziej lubi spać na kanapie, oczywiście o ile ja na tej kanapie nie siedzę.
Wciąż odtrąca awansy Cezarego.
W powietrzu przybyło sierści - jest już wszędzie!

Wrocawianka poczyniła pewnego razu piękny obraz, w którym się zakochałam. 
Miłość tę wyraziłam w komentarzu i już po chwili otrzymałam meila "mówisz masz" :) .
I tak zamieszkał u mnie na ścianie, jest piękny.
W cieniu zakopane, pod piaskiem nie mocy
zrośnięte poprzecznie, wstydem zrumienione
samotne w przestrzeni pod dachem wszechgniewu
zaślubione ciszy słucha ścian oddechu

- mimo to patrzy
prosto w oczy słońcu.
Dziękuje.

10 komentarzy:

  1. super obraz:) co do wędki to mój kot też uwielbiał się nad czymś takim pastwić:) powodzenia z kocimi łobuziakami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skad ja to znam, ze siersci przybylo? Teraz jeszcze szybciej tworza sie kurzowe "koty", jakbym zywych miala w domu za malo :)))
    Obraz jest przecudnej urody. Powies go tak, zeby Mali mogla na niego stale patrzec, bo on ma w sobie taka uspokajajaca energie i dobrze oddzialowuje na patrzacego ;)
    Moje jeszcze wprawdzie nie zaprzyjaznione, ale juz sie zamordowac wzajemnie nie chca. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. :))) Jak mi miło przeczytać ten post :))
    Naprawdę uważam, że to zaprzyjaźnianie i udomawianie dobrze idzie. Przecież nie ma jeszcze tygodnia!
    Niech ten obraz działa na Was tymi dobrymi uczuciami jakimi posklejałam to serce.
    Głaski dla koteczków. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie super prezenty. Dla każdego coś:) Ten obraz też mi się strasznie podoba. Wiersz napisałaś fajny.


    Paczka od Ciebie już do mnie dotarła i doczekała się posta: http://happyafterblog.blogspot.fr/2014/03/paczka-z-pl-dotara-w-niej.html


    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, piękny ten obraz!
    A kociaki przefajne :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej ale mnie ominęło wydarzenie :D widzę że i u Ciebie teraz dwa kociaki harcują :D Czaruś ma teraz towarzyszkę do zabaw :D super :D Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wiersz i obraz (obraz już widziałam) :), a Mali przestała posikiwać?
    Pozdrowienia dla Was :)...

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas już dwie wędki żywot swój zakończyły... trzecia właśnie dogorywa ;-)))

    Piękny obraz słowem namalowałaś... idealny do tego co stworzyła GosiAnka

    OdpowiedzUsuń