czwartek, 6 marca 2014

Podaj Dalej

Dotarła do mnie paczuszka od Asi
a w niej takie cudowności :

słodkości, herbatki, cudne przydasie (patrzcie na te kotki!), kocią zakładkę i opaskę (idealna na teraz)

Jeszcze komisyjne sprawdzenie całości


Zapraszam osoby chętne do otrzymania czegoś odemnie
( no nie bądźcie takie,dajcie mi szanse wywiązać się z zabawy :P )
Zasady TU

Zachęcam też do udziału w moim Candy Herbacianym z Wyzwaniem

I jeszcze na koniec pudło pełne jaj :) wiadomo Wielkanoc się zbliża trzeba coś niecoś podziałać w tym kierunku ;)


8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że komisja również zaakceptowała całość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja się zgłaszam skoro tak prosisz :)
    bidonekk@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne rzeczy, powodzenia wszystkim :))

    http://striking-rose.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a czy ja też się zgłosić mogę??
    choć pierwszy raz, choć przez przypadek??
    bo ja też mam kudłatą kontrolę jakości, która baaardzo lubi paczuszki dostawać;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty fajne,zakładka z kocurkiem .ummm...lubię zakładki.kontrola jakości świetna,och ten Cezary.
    Jestem ciekawa czy te wszystkie jajeczka wyrobisz i w jakim stylu :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne prezenty;)uuu będzie jajecznie:) czekam na efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty. Szkoda że spóźniłam się na podaj dalej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy http://sztukaikunszt.blogspot.com/2014/02/zapraszam-na-candy.html

    OdpowiedzUsuń