wtorek, 18 marca 2014

Kolorowe kredki

trwa pierwsze urodzinowe wyzwanie


Jak sama nazwa mówi - tematem wyzwania są kredki w interpretacji dowolnej.
Ja pozwoliłam sobie poczynić obrazek, który chodził za mną już od jakiegoś czasu
od kiedy przyuważyłam go w internecie.

Mój prezentuje się tak :

Powiem Wam szczerze, że bardzo mi się podoba taki rodzaj sztuki :)
Szukam teraz miejsca gdzie go powiesić.

Na wielu stronkach można znaleźć jak taki obrazek zrobić, a jest to banalnie proste :)



Korzystając, że zostały mi jeszcze kredki, na kartoniku pobawiłam się i zrobiłam jeszcze taki malutki obrazeczek
kwiatowo wiosenny


I to maleństwo z kolei zgłaszam do DianyMebeliny



16 komentarzy:

  1. Ja też nad tym pomysłem myślałam :) Nie wyszło mi zbytnio :) Kredki nie równo się porozlewały a niekóre kompletnie nie stopniały. Twoja praca bardzo ładna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, też widziałam to gdzieś w internecie. Bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! super pomysł:) świetna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite, nie widziałam nigdy takiego czegoś, cudny obrazek, witam w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyszedł ja kiedyś zrobiłam na czarnym papierze :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace! ten większy bardzo optymistyczne nastraja. Frajdą jest pewnie tez i to, że nie do ońca wiesz co wyjdzie ;).
    Czy to kredki świecowe?
    Wszelkiej pomyślności i głaski dla kotów.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to najzwyklejsze kredki świecowe

      Usuń
  7. Ja widziałam ten obrazek już bardzo dawno temu i też się zachwyciłam;)
    Tobie wyszedł genialnie!Ten mały obrazeczek mnie normalne powalił.
    Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kolory :) piękny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super obrazek kredkowy!
    Metodą topienia świecowych kredek, to ja kiedyś jajka na Wielkanoc ozdabiałam... a tu proszę, jak pomysłowo!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja- chyba też kiedyś sprbuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. też myślałam o takim obrazku ... ujęłaś to świetnie :) dziękuję za udział w muzyczno-urodzinowym wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha dobrze ze zmienilam koncepcje bo byly by dwie podobne :). Wyszedł CI super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie takie proste i nie takie banale... ;-)))
    oa ciekawe ale drugi obrazek bardziej mnie urzekł ;-)))

    OdpowiedzUsuń