niedziela, 16 marca 2014

Informacyjnie

Póki co mam lekko zastój twórczy - przesilenie wiosenne,trochę pogoda była to spacery, teraz trochę popsuta to handra (?), i powolutku parę rzeczy dziubie ale to na dniach może się uda pokazać.

Informacja pierwsza - przybyło mi kotów :) . Póki co dzień pierwszy, dzień starć fukania, ciekawości, zdziwień, pretensji (?), nie zrozumienia
- mam nadzieje jutro pierwsze zdjęcia wam pokazać i coś nieco napisać ;).

Dalej- ZAPRASZAM na moje Herbaciane Candy z wyzwaniem - naprawdę nie jest trudne! Liczę na Was :P I chyba przedłużę o tydzień termin zgłoszeń ?

A zdobyć można pyszną herbatkę (sprawdzona przeze mnie) nie byle jaką bo sypaną :)
do tej herbatki zaparzasz i pałeczka z brązowym cukrem
podkładki pod kubeczki
i skrzyneczka w fiołki.

A jesli zgłoszeń będzie na tyle, że będę mogła wybierac z prac to przewidziane nagrody dla 3 wybranych :)




Zapraszam tez bo wciąż i wciąż szukam kolejnych chętnych na moje Podaj Dalej

Póki co zapisały się :
- Ania
- Brujita
- Wiktoria
EDIT. - szczęśliwy zakątek

Dziewczyny dla Was paczki prześlę w pierwszej połowie kwietnia :) .

EDIT. Wciąż jeszcze szukam 7 osób!!!
Na zdjęciu przykładowe paczuszki z zeszłego roku.
Aktualnie mogę powiedzieć, że dla chętnych szykuję coś przytulnego, na chłodniejsze wiosenne dni - kolorki według waszych upodobań. A o prócz tego wiadomo jeszcze jakieś sympatyczny cosik :)



6 komentarzy:

  1. Czytałam u Anki Wrocławianki o kotku, tak więc z niecierpliwością czekam na relacje :) i oczywiście trzymam kciuki, aby kotek szybko się zadomowił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie! Wyzwanie wcale nie jest trudne. Zachęcam!
    Ja swoją relację planuję na środę, wiec bardzo cieszę się na Twoją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez wiem KTO u Ciebie zamieszkał'a ;-)))
    A konkurs przedłuż koniecznie bo mam na niego pomysł tylko...nie wyrabiam sie na zakrętach
    Miłego tygodnia i oswajania

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo kolejny kociak? super:) swego czasu też chciałam wziąć drugiego ale nie wiem czy moja kicia by czasem nie zrobiła krzywdy konkurencji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hejka jak się zgłoszę to co będę musiała zrobic :)) byłabym chętna :)

    Zapraszam do mnie - na przydasiowe candy - http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, muszę się zmobilizować żeby coś wymyślić na Twoje candy ^^

    OdpowiedzUsuń