poniedziałek, 17 lutego 2014

Wyniki mruczącego rozdania :)

Nadszedł ten dzień :) !
Na początek wszystkiego mruczącego dla naszych kocich przyjaciół :).
Losował oczywiście Cezary - wszelkie pytania do niego ;)
Przed ogłoszeniem wyników jeszcze króciutki dodatek :

Dodatkowy losik dla Marty i Alicji oraz ToTylkoJa za wierszyki, które szczególnie mi się spodobały :)

"Kotu potrzeba niewiele:
Pogłaskać go tylko w niedzielę,
w poniedziałek, wtorek i w środę
leciutko podrapać go w brodę,
w czwartek, w piątek i w sobotę
pobawić się trochę z kotem
i w niedzielę – znów niewiele.
A jeśli ci się uda
pokochać go troszeczkę
i tym co mu smakuje
napełnisz mu miseczkę
i mocno postanowisz
nie oddać go nikomu
i zgodzisz się by czasem
porządził trochę w domu,
to zauważysz potem
(to zresztą przyjdzie z wiekiem),
że będąc bliżej z kotem,
jesteś bardziej człowiekiem. ;)" -Marta i Alicja


"Pierwszy kot
Kot czarny jak noc o złotym spojrzeniu,
Złożył wąsaty łebek miękko na ludzkim ramieniu,
1. Czcij mnie marna istoto, a będę mruczeć dla ciebie,
2. Składaj smaczne ofiary, a dam ci głaskać siebie,
3. Podziwiaj kocie skoki, toleruj wybryki,
4. Nigdy nie zapominaj, że jestem trochę dziki,
5. Nie dziw się że drapię, kiedy i co chcę,
6. Pamiętaj zawsze o tym, że nie jestem psem,
7. Kochaj kota swego jak siebie samego,
8. Bądź gotów wszystko rzucić na jeden rozkaz Jego,
Człowiek przytulił kota,
Przystał na jego warunki i tak kot z nim został." -ToTylkoJa


 A teraz NAGRODA I leeeeeeciiii dooooooo
.....
....
..
ToTylkoJa

NAGRODA II dooooo
....
...
..
Sabi S.


NAGRODA III
  Wśród moich stałych komentatorek  poszczęściło się 
....
...
..
Małgorzacie B.


  Wszystkim Wam dziękuje za zabawę :), nowe obserwatorki witam,
proszę o adres na maila dziewczyny które wygrały (czekam tydzień i losuję kolejna osobę).

Zaglądajcie do mnie bo już kompletuje zestaw na kolejne wspomniane już dwie zabawy :D.

A tym , którym się nie udało zapraszam na Podaj Dalej
- po komentarzu pod postem z odnośnika prosze odrazu o meila z adresem.


12 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczynom :) A Tobie dziękuję za zorganizowanie zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    Z okazji Dnia Kota wszystkiego dobrego dla Cezara :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczynom zwycięstwa,dostaną piękne prezenty;)
    Dla kociaka Twego,wszystkiego najlepszego;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Cezarego:) uściskaj go mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla dziewczyn i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) Ocieram łezkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj to chyba ja jestem tą szczęściarą,która będzie mieć piękną zamotkę i cudowną zakładkę z kocurkiem,jak się cieszę:)))
    Gratuluję pozostałym dziewczyną wygranej i pięknych prezentów.
    A ja się właśnie przymierzałam do zrobienia takiej ślicznej zamotki,a tu taka niespodzianka,dziękuję pięknie.
    Cezary jesteś wielki,mam nadzieję że każdy dzień spędzony z Mrumru jest tym wyjątkowym,głaski dla Ciebie Cezary:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku!!! Bardzo dziękuję:))))) Strasznie się cieszę, że wierszyk się Tobie spodobał:))

    OdpowiedzUsuń