piątek, 28 lutego 2014

Wymianka z Dusią

Jakiś czas temu zobaczyłam u Dusi prześliczny fartuszek i łapki kuchenne...
... i co tu dużo mówić zapragnęłam takie dla siebie :)
Dusia, cudowna kobieta, zgodziła się zemną wymienić!
I tak o to powstał dla niej listownik
(okazało się, że spodziewała się większego :(
mam nadzieje jej to zrekompensować jeszcze czymś bo po prostu nie trafiłam na większe w empiku gdzie zazwyczaj kupuję :( )


Spodobała jej się również pokazana wcześniej skrzyneczka, więc i ona do niej poleciała :)

Dodałam jeszcze coś na osłodę :).

A o to i co przysłała mi Dusia:
- piękny fartuszek szyty jak na mnie
- łapki kuchenne
- serwetka na stolik
wszystko to w cudnych brązach pasujących do mojego pokoiku kuchennego
oraz
- jajeczko, kurkę, zakładkę i serwetki






Dziękuje!!!


7 komentarzy:

  1. Fajnie jest blogować;)Można poznać ciekawych ludzi,wymienić się cudami i mieć coś niepowtarzalnego;)
    Wymianka udana bardzo,a co do listownika,to na te małe koperty jest jak znalazł;))

    OdpowiedzUsuń
  2. super wymianka:) gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenty dostałaś , ale listownik i skrzyneczka wymiata - cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne paczuszki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wymianka. Kolorystyka fartuszka bardzo mi się podoba a i Twój listownik jest super :) Tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna skrzyneczka - a cała wymianka superowa :))

    OdpowiedzUsuń