piątek, 7 lutego 2014

Wymianka Czekoladowa

Brałam udział w kolejnej wymiance tym razem o smakowitej nazwie
Wymianka Czekoladowa

Moją parą była Joanna , która poprosiła o szkatułkę - powstała więc taka z mnóstwem czekoladek na wieczku
Do tego czekolady, cukierki, herbatki

I czekoladowa zakładka :)
Ja natomiast otrzymałam również słodkości, herbatkę, przydasie,
bransoletkę, zawieszkę - uroczego słonika w kolorze czekolady;
i przepiękny pierścień z oczkiem "piasek pustyni"
- lśni cudnie i zdjęcie w ogóle niestety nie oddaje jego piękna.


Dziękuje :)



14 komentarzy:

  1. ale słodkości:) super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka, prezenty takie, że ho, ho! Szkatułka piękna. Joanka również przygotowała świetne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymianka, cudne pudełeczko i zakładkę uszykowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko wyszykowałaś wspaniałe, aż ślinka cieknie :) świetnie się wymieniłyście! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ta szkatułka wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wymianka i cudna szkatułka ;)
    http://moja-wytwarzalnia.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję udanej wymianki :) Pudełeczko jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wymianka:)
    Pudełeczko wygląda tak apetycznie, że.......:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ ta szkatułka jest piękna wygląda tak apetycznie że z pewnością spróbowałabym ją pożreć

    OdpowiedzUsuń
  10. Wymianka przesłodzona ha ha , świetne upominki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełeczko z motywem czekoladek jest śliczne. Aż żałuję, że nie wzięłam udziału w wymiance :)

    OdpowiedzUsuń