sobota, 22 lutego 2014

Toaletka

Ranek przycupną na parapecie
obudził się lekko poszażały
nie do końca pewny co ze sobą zrobić
kot zza szyby miaukną bez głośnie w firanki
otarł się o zimną przeźroczystość
czyjaś twarz samotna
zaraz obok z kubkiem herbaty
wpatrzona w miasto wtórowała westchnieniem
bez dźwięczności ścian.

"Jutro. Jutro będzie lepiej."



Większość musi rano wypić kubełek kawy, ja MUSZĘ wypić herbate z cytryną bo jak nałogowiec jakiś jak nie wypije to chodzę i czegoś mi brakuje, coś jest nie tak :) . Kawusia tak ale potem o 11 o 12 :).
Herbatka? W każdej chwili, duuuuużoooo.
I tak już pierwszy kubeczek zamną, obok czeka zrobiona odrazu druga tura, tym razem miętowa gorzka, którą równie kocham.
Sobotni poranek, szary i chłodny ale jakoś dzięki temu tak milej się w tym łóżku leży, słucha odgłosów z ulicy, to taka moja miejska "cisza". Przez otwarte okno wpada delikatnie cucący chłód.
Zaraz trzeba będzie wstać, zrobić "to" i "tamto".
Ale to zaraz, jeszcze chwilkę... jak mi ktoś parę dni temu powiedział
"bądź dla siebie łągodniejsza".
Postaram się :) i poleżę jeszcze chwilkę :) .

Miłego dnia dla Was piękne zdolne kobiety!

6 komentarzy:

  1. Tak mi się miło u Ciebie zrobiło;))
    Ja jestem kawiara,herbata absolutnie nie dla mnie.
    Toaletka śliczna,tak na nią patrzę i myślę,a może by sobie taką sobie poczynić;)
    Miłego dzionka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wykonana toaletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, piękna , a ja zaczynam dzień z kubkiem kawy i tak przez prawie 30 lat , napisz mi prosze adres [ mam daw o takim samym imieniu] lepiej nie pomylić , w poniedziałek chce wysłać paczkę , pozdrawiam Dusia jeśli jeszcze chciała byś coś to pisz

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, piękna toaletka:) A dla mnie poranna kawa to podstawa:) Bez niej nie zaczynam dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna toaletka. A co do herbaty to uwielbiam gorzką a miętowa to cud miód i orzeszki :) A jak kawy rano nie wypije to przez cały dzień potem mnie głowa boli....

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna toaletka:) też lubię herbatkę:) szczególnie jakąś z dodatkami:)

    OdpowiedzUsuń