wtorek, 4 lutego 2014

Pierwszy transfer :)

Dzień dobry :) u mnie za oknem słoneczko świeci
jestem cala obolała po wczorajszej siłowni
zaraz posilę się Yerba Mate truskawkowo waniliową - zobaczymy czy da się wypić ;p.
A Wam pokaże mój pierwszy w życiu transfer obrazka na pudełko
z którego mówiąc nieskromnie
jestem dość dumna.
Pudełeczko nie duże.





Wszystko przeczierane.


Myślę , że mógłby to być uroczy prezencik walentynkowy np. w środku pełen słodkośći lub z jakąś biżuterią więc zgłaszam na wyzwanie :




14 komentarzy:

  1. Super :) A jak ten transfer robiłaś jeśli można wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ładny transferek! Pudełeczko pierwszej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udany transfer:)

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze pudeleczko,ja tez sie przymierzam do transferu ale na wikolu.

    OdpowiedzUsuń
  5. super!Mi z transferem tak od razu nie wychodziło>

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie Ci to wyszło:) Bardzo mi się podoba ta szkatułka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny upominek :))) - dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. super! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń