niedziela, 9 lutego 2014

Kanapowiec Puriny, amputacja na Małym Głodzie i bransoletka z kokardkami

Witam Was w tą słoneczną niedzielę :) cieszę się od piątku moim pierwszy prawdziwie całym wolnym weekendem! Ach nie pamiętam kiedy to mogłam w niedzielny poranek zjeść śniadanie w łóżku nigdzie się nie śpiesząc i po tem jeszcze spokojnie posiedzieć :).

Dziś kilka sprawozdań:

Jak wiecie brałam udział w kampani Puriny organizowanej przez Streetcom,
zaskoczyli mnie przemiłą niespodzianką za aktywność - słysząc niespodzianka spodziewałam się jakiegoś breloczka, miseczki, może zabawki.
A tu TAAAAKA niespodzianka!
Same zobaczcie cóż to Cezary dostał


Prawdziwą kanapę! :) ma teraz lepszą od mojej ;).
Póki co bardziej interesował się pudłem w którym to owa kanapa została nam przywieziona - ale cóż jak już nam wiadomo Czarek jest kotem pudełkowym ;).

Prócz tego 4 opakowania pysznej karmy - z każdego rodzaju!
Mniam :) jest wałówka na kolejny miesiąc a może i dwa :).


Druga sprawa to pokażę Wam jak w naszym Pokoju na poddaszu kończy Mały Głód
- Cezary rozprawił się  tak z nim za mojej nie obecności ....


I na koniec żeby tak coś było rękodzielniczo jeszcze
to prościutka bransoletka


To na tyle :)
Zaraz w końcu wstanę, troszkę ogarnę siebie i kuchnie,
a potem zasiadam z kawą do waszych blogów
- taką niedziele mogę mieć ;).

Miłego dnia!


11 komentarzy:

  1. no nie...cóż za kanapa!! Ja takiej nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze ale kanapa - boska - zadroszczę potwornie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kanapa super :) Można pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kanapa,a biżu delikatne i gustowne :) Życzę więcej takich weekendów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, psotnik dostał wspaniałe legowisko:) Ale wyżył się na biednym Głodzie:) Fajniutka ta bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  6. no to Cezary szczęściarz:) aż mu zazdroszczę tej kanapy:))) śliczna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój kot już zazdrości Twojemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to rewelacyjna niespodzianka:) Cezary ma teraz kanapę jak król:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ALe bombowa kanapa!!!!Normalnie lord ma jak pączek w maśle u Ciebie;))

    OdpowiedzUsuń
  10. No niezłe prezenty Twój kot dostał :) Kanapa jest super!

    OdpowiedzUsuń