sobota, 15 lutego 2014

7 rano i Skrzynka na skarby/herbaciarka

Witam Was i Dzień Dobry.
Mam urlop,jego końcówkę w sumie, jest 7 rano, a ja?
Śniadanie, herbata i... już od godziny wierciłam się w łóżku.
Mam jakoś tak, że jak się jasno zaczyna robić to ja się budzić zaczynam...
Donoszę więc tym którzy jeszcze niewiedzą, że już koło godziny siódmej świta. Teraz moge już obserwować słońce na górnych kondygnacjach budynku , westchnąć z brak snu... i popijać herbatkę.

Miłego dnia Wam życzę, a odemnie jeszcze kolejna skrzyneczka zdobiona papierem do deq - drogim ale współpracującym chętniej niż serwetki i do tego z ciekawym motywem.

Schwytaj czas i schowaj go do skrzynki na skarby (lub herbaciarki,jak kto woli, oczywiście dobra herbata to tez skarb przecie :) ).





12 komentarzy:

  1. Herbaciarka cudna :-) Mnie by się tez taka przydała :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że chcesz zatrzymać czas,fajny motyw na herbaciarce przypadła mi do gustu,jest delikatna,taka jak lubię.
    Sama wstaję ja zaczyna świtać,może to tylko tęsknota za wiosną sprawia,że oko otwiera się z pierwszym promieniem słonka.
    A Cezary gdzie się podział,pewnie jeszcze smacznie spał,gdy Ty błąkałaś się po domu i cieszyłaś oczy brzaskiem.
    Miłych chwil w każdym dniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :))
    bardzo ładne :)
    Zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jak ja lubię stare zegary ich motywy również :)
    M

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna :) chciałabym zatrzymać czasem czas...ale się nie da :) A o 7 rano to ja jeszcze w krainie snów zazwyczaj jestem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wygląda, klasycznie i elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny motyw, czasem warto zainwestować w papier żeby uzyskać lepszy efekt końcowy. Pudełko piękne, podoba mi się:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pudełeczko, bardzo mi się podoba motyw, który zastosowałaś jaki i kolor w jakim jest reszta skrzyneczki pomalowana :)

    OdpowiedzUsuń