piątek, 3 stycznia 2014

Zaległości zaległości

Witam Was zdolne kobietki w tym Nowym Roku :) .
Trochę ogarnęło mnie ostatnio Wielkie Nic Mi Się Nie Chce...
więc ostatecznie by całkiem się nie rozleniwić plotę sobie na łapkach zamotki.
Ale to jak już skończę wstępną produkcję ;)
w tedy też będę mogła wam oznajmić o niespodziance specjalnie dla was.
Póki co jednak muszę podjąć większą mobilizację, a nim to nastąpi
zaległe "chwalę się" i dziękuje :).

Przed Świętami jeszcze dotarły do mnie dwie wygrane.

Pierwsza od Rotty
Ciasteczkowego ludzika, pyszne czekoladki które ledwo przetrwały parę godzin
oraz dwie śliczne bombki które Cezary komisyjnie sprawdził.




Druga od Justynki
Pierniczki, kolczyki i śliczny naszyjnik



A wczoraj dotarły do mnie jeszcze kosmetyki wygrane u Lili




Dziękuje za wszytskie paczuszki :)



8 komentarzy:

  1. Bardzo piękne paczuszki - gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę jakie piękne prezenty;)
    Mnie ,,Nic Mi Się Nie Chce'' opuściło po świętach i dzięki Bogu,bo już myślałam,że zrezygnuję z prowadzenia bloga;)
    Wszystkiego naj w nowym roku;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile wspaniałości :)
    powiem Ci, że mnie też ostatnio ogarnęło "Wielkie Nic Mi Się Nie Chce" i nie chce odpuścić :P
    ale od dzisiaj walczę z tym, próbuję wziąć się za naukę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne prezenty :) I cieszę się, że mój dotarł.
    Ja na razie też mam zastój w tworzeniu, ale powoli zbieram się do kupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe upominki , tylko pozazdrościć , Wszystkiego Dobrego na ten Nowy Rok , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. nic mi się nie chce i mnie dopadało niestety:) Cudne wygrane:)

    OdpowiedzUsuń