czwartek, 9 stycznia 2014

Wymianka Keeping Warm

Na dobry początek roku miła wymianka organizowana przez Bea Art-Decor
moją para była Iwonka

Wysłałam
- skrzyneczkę ze śpiącym kotkiem
- cieplutki zamotek
- parę kolczyków z filcowych kulek (niezdązyły na fotografię)
- przydasie-materiał, szpileczki z listkami i metaliczne pisaki
- herbatki i kawki
- słodkości




To co dostałam całkiem zawstydziło moją skromną paczuszkę!
Popatrzcie tylko jakie cudowności przysłała mi Iwonka!
Poprosiłam ją albo o mitenki albo o torbę na ramię zamykaną na zamek
a dostałam wszystko i jeszcze więcej!

Oprócz serwetek, słodkości i herbatek
taki śliczny cieplutki komplecik
"szyty" jak na mnie
mitenki i czapeczka


Torba jest niesamowicie dokładnie uszyta. Z podszewką, kieszonkami, smyczką z karabińczykiem i co najważniejsze zapinaną na zamek!

Piękną perełkową biżuterię

Świeczki w ubranku z koronki
i broszkę filcową


Dziękuję! Jestem zachwycona :)




8 komentarzy:

  1. Super prezenty,ale Twoja skrzyneczka jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna wymianka:) gratuluje:) Twoja skrzyneczka z kotem jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymianka jak widzę bardzo udana,a skrzyneczka z kotkiem skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też urzekła skrzyneczka z kotem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No cudeńka, no piękności ... i jedna i druga z Was wykonała !!!
    Skrzyneczka z kotkiem - zachwyciła mnie !!! Przesłodka jest ! I ten zamotek ... miodzio :)
    Madziu - jeszcze raz dziękuję Tobie za udział w mojej zabawie !!!
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń