poniedziałek, 13 stycznia 2014

Projekt dla domu - styczeń

Asia u siebie na blogu zaprasza nas do ciekawej akcji - zaprasza byśmy co miesiąc zrobiły jakiś mały lub duży projekt dla swojego wląsnego domku.
I tak aż do grudnia.

Ja na początek taki drobniejszy projekcik ,
a mianowicie listownik, który stał się rupietnikiem :).

Ozdobiłam go deq, uciapałam brzegi (bardzo lubię ten efekt)
i ostawiłam w kuchni na szafce by móc powrzucać tam drobiazgi, które luzem walały się po blacie
(długopisy, zapałki, karteczki samo przylepne, pomadkę, krem do rąk itp.)


Ponieważ w rezultacie nadal nie mam miejsca na listy i paragony ze sklepu
w zamyśle jest zrobienie jeszcze jednego takiego listownika.

13 komentarzy:

  1. Świetny upaćkany rupietnik;))
    Ja takich rupietników mam chyba za dużo i to jest problem,bo w razie potrzeby odszukania odpowiedniego rupiecia,trzeba najpierw znaleźć odpowiedni rupietnik;))
    Chyba czas na zrobienie jednego,ale porządnego;))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny rupietnik:) super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Rupietnik,dobre sobie,bardzo lubię prace zrobione w dequ,kolory fajne,stonowane podoba mi się .

    OdpowiedzUsuń
  4. Listownik świetnie wygląda - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo mi by się coś na paragony przydało :) Ostatnio zdarza mi się ubrania reklamować (niestety jakość coraz gorsza)...Listownik śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny rupietnik :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pojemniczek, piękny wzór tej serwetki użyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W każdym domu jest taka szuflada albo pojemnik na "walające się" drobiazgi :) A co najważniejsze, pewnie w żadnym domu nigdy nie jest dość wszelkich pudełeczek, koszyków itd. Dziękuję za udział w zabawie i gdyby się ktoś przestraszył, że musi dodać w każdym miesiącu jeden projekt to prostuję, że nie :) Wystarczy jeden na 12 miesięcy :)
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny:) Bardzo lubię ta serwetkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny :) uwielbiam ten motyw serwetkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja! chyba tez dołączę do zabawy, choć z malutkim pomysłem... :)

    OdpowiedzUsuń