środa, 22 stycznia 2014

Jestem Ambasadorką :D

Zapisałam się do projektu Streetcom i udało mi sie nareszcie dostać do kampani.
Ale nie byle jakiej! 
Bo karmy dla kotów firmy Purina :) .
Cezary od małego je ich karmę i jak dotychczas jestem zadowolona - On chyba też.
Próbowaliśmy już różnych rodzajów, tym razem otrzymał do Czarek do degustacji 
Purine One Coat & Hairball.

 Opis mówi tak:

"Dla zdrowej skóry i pięknej sierści
Zminimalizowane tworzenie się kul włosowych
Pomaga ograniczać nadmierne linienie

Skóra i sierść stanowią pierwszą linię obrony organizmu Twojego kota, ważne jest zatem, aby były utrzymane w odpowiednim zdrowiu. Niektóre koty mają wrażliwą skórę, co może sprawiać, że odczuwają dyskomfort i może wpływać na wygląd ich sierści.
Jeżeli tak jest w przypadku Twojego kota, potrzebuje on odpowiedniej diety, opracowanej tak, aby jego skóra i sierść była piękna i zdrowa.
Z Purina ONE Coat & Hairball możesz pomóc utrzymać skórę swojego kota w zdrowiu i zminimalizować tworzenie się kul włosowych.

Odpowiednia dla kotów w wieku od 1 roku do 7 lat"

Zacznę od tego jak wielką paczkę otrzymaliśmy:


- 4 opakowania karmy
- pojemniki na próbki karmy dla znajomych kociarzy
- ulotka dla mnie + ulotki dla znajomych
- miseczka

Tu zestawik do rozdania.

A tu przewodniczący komisji
"Opamiętałabyś się z tym fotkami..."

Oraz komisja sprawdza czy pudełko na pewno jest puste
Jest.

Mogę napisać, że Czarkowi pokarm smakował.
Purine One znamy od początku - dostawał Juniora potem jakoś tak się złożyło, że większość rodzajów dostępnych w naszym zoologicznym sklepie również degustował.
Karmę mogę polecić jak najbardziej szczerze.
Nie wiem jeszcze jak faktycznie ta konkretna zadziała na ładną sierść Cezarego ponieważ jego futerko jest śliczne i lśniące - tu zaznaczam, że głownie je pokarm tej firmy, a jak wiemy to co je nasz kotek ma wpływ na jego zdrowy wygląd.


9 komentarzy:

  1. super! moja kotka wcina Animonde i Royala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej pierwszej nie znam a co do Royala to raz że jednak mnie nie stac ;p a dwa troszke mam sprzeczne odczucia zewzględu na ta sprawę co wyszla w zeszłe wakacje o sponsorowaniu przez nich nagród

      Usuń
  2. Gratuluję:) mi i mojemu kotkowi niestety nie udało się dostać do tej kampanii:) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pierwsza kampania na jaką udało mi się załapać w streetcom po pół roku od rejestracji ;) i a kurat trafili w gust mojego kocurra :)

      Usuń
  3. Gratulacje. Też jestem w Streetcom , ale jak na razie nie udało mi się nic przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się udało dopiero w tej kampanii :) wcześneij też się nie załapałam

      Usuń
  4. Tygrys też je purine :) i jeszcze gourmeta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Panna Miau też lubi tą karmę:)

    Pogłaski dla Czarusia!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak kiedyś miałam kocurka to tez dawałam mu purinę, nie wiem jak jest teraz ale kilka lat temu chyba miala najlepszy stosunek ceny do jakości ;)

    OdpowiedzUsuń