czwartek, 16 stycznia 2014

Dzień Babci Dzień Dziadka

Dla moich dziadków nie jest łatwo wymyślić prezent. Pomysły zużyłam na gwiazdkę..
Dwa tygodnie zastanawiałam się kombinowałam co to by mogło być -słodyczy nie mogą, kwiatki... no kwiatki dostają co roku...
I wpadłam na taki o to pomysł :


Zrobiłam o to takie... nie wiem jak by to nazwać :) - opakowania?
Scrapki to nie moja bajka, więc choć tego nie widać po skromnym efekcie, namęczyłam się przy wycinaniu i klejeniu.

No dobrze, ale co w środku?
Zacznę od tego, że opakowania są przyozdobione typowymi symbolami "na szczęście"
a dla tago, ze w środku znajduje się w każdym po 21
(takie szczęśliwe "oczko")
zdrapek :).

Dla Babci
i
dla Dziadka


Mam nadzieje, że pomysł im się spodoba 
i może faktycznie coś im się poszczęści ;).

Prace skromniutkie ale zgłaszam na wyzwanie do Diany







12 komentarzy:

  1. Super! Bardzo mi się podoba :) Mogę delikatnie w przyszłości zgapić pomysł? :D Akurat nie z okazji dnia babci i dziadka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł na prezent :) oby Dziadkom się poszczęściło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś wielka!!Pomysł genialny,nietuzinkowy i prześwietnie wykonany;)
    Ja życzę Twoim dziadkom,aby te zdrapki okazały się szczęśliwe;)
    No bomba po prostu,nie mogę się nacieszyć;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomity pomysł i super opakowanie, dziekuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, może wykorzystam w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł:) Zawsze to cos innego niż kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł :) Oby szczęście im dopisało :)

    OdpowiedzUsuń