piątek, 6 grudnia 2013

Wymianka Mikołajowa

Wzięłam udział w fantatsycznej wymiance u Edytki.
Paczuszki robione były w oparciu o list do Mikołaja który dostawałyśmy i wysyłałyśmy do siebie.
Ale to nie wszystko, paczka po wyjęciu z koperty miała być zapakowana jak prezent a otworzyć można ją było dopiero 6 Grudnia!
Wyobrażacie sobie to napięcie i oczekiwanie :).

Poniżej paczka wysłana prze zemnie :

Ja wysyłałam do Oli, która min. prosiła o książkę typu "babskie", byrloczek, coś z deq - np. świeczniki, bryloczek, przydasie, coś słodkiego i herbatki.
Napisała też, ze ucieszy ja niespodzianka
więc dołożyłąm styropianowe bombki, choineczkę ze sznurka, Capuchino i pachnące zimowe mydełka.






Mam nadzieję, że Ole ucieszyła zawartość prezentu.

Dla mnie prezent przygotowała Dominika


przyznam się , że ponieważ nie mogłam zasnąć rozpakowałam ją zaraz po północy ;)
a w środku same śliczności!
ciepłe skarpetki(które chciałam!), przydasie, herbatki, coś słodkiego, śliczna świąteczna świeczuszka
i... najważniejsze najpiękniejsze!
biżuteria w tym jedna o którą szczególnie prosiłam :)
etniczny komplecik z zawieszką do rzemyczka - łapacz snów!
fantatsyczne :)
dziękuje





7 komentarzy:

  1. No prezenty fantastyczne :D wymianki sprawiają tyle radości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne ,że cieszy wzajemnie , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ szczodry ten Mikołaj:) Wspaniałe prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bardzo sympatyczną paczuszkę przygotowałaś dla mnie :) jeszcze raz bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne prezenty przygotowałaś i śliczne dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prezenty przygotowałaś i otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe wszystkie prezenty:)

    OdpowiedzUsuń